Är detta bra? eller otroligt bra?

Han är sjuk, frågan är bara hur länge han kan fortsätta utvecklas.
 
e han bäst i världen eller, jag tycker nog fan det......fy fan vilken mästare!!!!
 
Såg finalen idag på eurosport, och han är ju i en annan klass jämfört med alla andra. Han var ju först med flippen och nu även med 360. Man kan ju inte säga att han är direkt lastgammal heller så vi lär nog få ser fler sjuka grejer. :rock
 
The Doctor skrev:
Såg finalen idag på eurosport, och han är ju i en annan klass jämfört med alla andra. Han var ju först med flippen och nu även med 360. Man kan ju inte säga att han är direkt lastgammal heller så vi lär nog få ser fler sjuka grejer. :rock


Tyvärr har han skadat sig lite väl många gånger, ryktas att han ska börja med den lite ofarligare sporten Roadracing... :lol


Hoppas han fortsätter showa, för Travis är ju en lysande stjärna. :)
 
The Doctor skrev:
Såg finalen idag på eurosport, och han är ju i en annan klass jämfört med alla andra. Han var ju först med flippen och nu även med 360. Man kan ju inte säga att han är direkt lastgammal heller så vi lär nog få ser fler sjuka grejer. :rock

Han var ju varken först med 360 eller backflipen :fakta men säker som fan är han...
 
Han är ju grym ju :fakta
 
The Doctor skrev:
Jada jada jada etta eller tvåa... nu ska vi inte märka detaljer så noga. :banana :crash

Ja det spelar ju inte så stor roll igentligen... 360n var han ju bara ett par minuter ifrån att vara först med... Sen är han ju alltid bland dom första eller den första med nya trick. Sen tycker jag det finns folk som har skönare stil och som gör en del trick snyggare. Men jävligt grym är han...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top