Är detta billigt eller????

Mao en firma som tjänar lite stålar vid sidan om. Många bilfirmor tar ut överpris på en del grejjer så de inte blir sålda och därefter kan de på något vis redovisa förlust eller dylikt så de plockar ut mer vinst. En kompis som förklarade det hela för mig då det fanns en M5:a 91'a eller dylikt till salu på en bilfirma i sthlm som hade en prislapp på 160 000:-. Den har stått där i 3 år :3freak

Dee_cati skrev:
Mao en firma som tjänar lite stålar vid sidan om. Många bilfirmor tar ut överpris på en del grejjer så de inte blir sålda och därefter kan de på något vis redovisa förlust eller dylikt så de plockar ut mer vinst. En kompis som förklarade det hela för mig då det fanns en M5:a 91'a eller dylikt till salu på en bilfirma i sthlm som hade en prislapp på 160 000:-. Den har stått där i 3 år :3freak

Fast har man för avsikt att låta prylarna stå så annonserar man väl inte på blocket då?

Det är ju en skitstor butik, köpte min hoj där. Dom säljer ju båtar också!

Alla gånger ett misstag eller en helt ny hoj kanske?

Fel fel!

Fel fel !!!
Klickar man på annonsen och sedan på företagslänken så ser man vilka fler hojar dom har.R1:an dyker upp engångtill där,om det är samma kan jag inte svara på men priset är mer normalt så troligen har dom bara gjort fel när annonsen lades in.
Klicka på vår butik längre ner på annonsen o kolla.

Även direkt länk till den med normalare pris:
http://www.blocket.se/view/5300319.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

R1 racer skrev:
Fel fel !!!
Klickar man på annonsen och sedan på företagslänken så ser man vilka fler hojar dom har.R1:an dyker upp engångtill där,om det är samma kan jag inte svara på men priset är mer normalt så troligen har dom bara gjort fel när annonsen lades in.
Klicka på vår butik längre ner på annonsen o kolla.

Även direkt länk till den med normalare pris:
http://www.blocket.se/view/5300319.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

Japp lite mer normalt pris!!!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...