Är det Team Stiggy???

Men vad gör någon av Hayden-bröderna där?
Han längst till höger är ju misstänkt lik iallafall.

– Det ser riktigt spännande ut inför nästa år. Våra fina resultat har genererat ett fabrikskontrakt med Honda för 2006 års VM-satsning, vilket betyder oerhört mycket för Stiggy Motorsport då vi helt plötsligt tillhör ett av de stora teamen i VM-serien, säger Stigefelt.

Phett :tummenupp

Använder denna tråd till att så ett frö...

Visst vore det kul att se Watz tillsammans med Stiggy i stigefelts team.
Helsvenskt, det vore väl fräckt. Dessutom vore det intressant att se vad Fredde Watz skulle kunna åstadkomma på en dieselhoj...eller hur !!????

Gjorde inte Watz ett inhopp i STCC 2003 eller 2004? Har för mig att det inte gick jättebra iallafall.

Hoppas på Harms bredvid Stiggy. Han har helt klart kapacitet att ta pallplatser i SS-VM :tummenupp

Magnus skrev:
Gjorde inte Watz ett inhopp i STCC 2003 eller 2004? Har för mig att det inte gick jättebra iallafall.

Hoppas på Harms bredvid Stiggy. Han har helt klart kapacitet att ta pallplatser i SS-VM :tummenupp

Jovisst lär han kunna stå på pallen men jag undrar om vi får se honom hos stiggy framöver...men man vet ju aldrig nu när det verkar gå deras väg med fabrikshojar.

När det gäller F Watz: Robin Harms gjorde väl iofs inga stordåd de första tävlingarna utan han behövde lite tid på hojen för att nå upp till den kapacitet han nu har. Jag gissar att det funkar likadant för Watz. Jag tror han skulle bli snabb...han verkar ha rätt inställning.

Härligt med satsning! Skall nog kunna gå riktigt bra för dem nästa säsong!
Personligen hoppas jag dock mer på Harms än Watz. Han är ung (yngre iaf.) och hungrig, och har bevisat att han kan slåss om pallplatser redan de första racen.
Skall bli grymt kul att följa Stiggy Motorsport nästa år! :banana

Mulles skrev:
Visst vore det kul att se Watz tillsammans med Stiggy i stigefelts team.
Helsvenskt, det vore väl fräckt. Dessutom vore det intressant att se vad Fredde Watz skulle kunna åstadkomma på en dieselhoj...eller hur !!????

Jovisst vore det kul men det kommer aldrig att hända, Fredrik har helt enkelt inte en miljon kronor att köpa sig in i teamet med.....

Men snabb skulle han ha varit, utan minsta tvekan, kanske tom lika snabb som Robbin.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back