Allt är lättsålt... till rätt pris!
Sålde iväg min 525a på mindre än ett dygn efter att jag lade upp anonsen på blocket! =) Självklart låg den rent prismässigt under alla andra av samma årsmodell och var säkert i bättre skick än många andra! Orkar inte snika i ett halvår för att bli av med en hoj!![]()
Ja ingen dum ide. Om jag skulle ta bort dubbelsystemet så skulle jag nog kunna få 3000:- för det och då är det kompl med krökarna - förgrening samt dämparna "bara krökarna & förgrening går på över 4000:-. Kompl plast som är stort sett nytt säg 700:-, alla smådelar såsom bromspedal - växelförare - broms/kopplingshandtag - bromsbelägg - hastighetsmätarkabel - framdrev - hasplåt skulle jag nog kunna få ihop ca 1000:- billigt räknat. Kompl bakhjul med bromsskiva samt drev och ryckutjämnare
& framhjul kompl med framaxel och 320mm skiva och båda har bra däck kan jag lugnt få 5000:- för. Så låt oss säga att jag säljer iväg hojen för 45000:- utan nåt av dessa delar. Shit det var ingen dum ide Jii, folk verkar inte fatta att delar kostar men ingen vill betala för det förrän de måste!
Så ni som läser detta, gå in på http://www.karlstrommotor.se/index_start.asp
och slå på dessa pryttlar på skoj så kommer ni att se vad saker kostar!!!
Och vissa trimgrejer går inte att få ogjorda heller (ombalanserat vevparti t.ex. som inte passar till originalkolv/cylle) 
, säkert en fin hoj annars. Var på Jonteengdahl igår och såg bla 950 smr, 690, duken samt några enduro/cross modeller. Får hålla med många angående 690:n, fan va fult avgassystemet & fronten är. Annars såg den sjysst ut.