Är det sexigt med killar som åker på bakhjulet?

sexigt?

• Antal röstningar
    0
Floppan skrev:
2333184 Det är ju bara urfånigt! OK, stuntuppvisningar är coolt, men stunt-wannabes på vägarna gör så att jag vill gäspa, helt enkelt ointressant. För att inte tala om dom som är taskiga på det och utgör fara för sig själv och andra... say no more! :gnissla
Mycket innehåll på insidan av pannbenet och användande av det, DET är sexigt! :Bugar

Kan inte du och Dr Bike starta en klubb för alla er moralnissar. Där kan ni sitta inkapslade i er lilla bunker och absolut inte utgöra någon fara för någon annan (varför äger ni en mc överhuvudtaget?).

Och nej, det var inte en öm tå. Jag är kass på att åka på bakhjulet och utövar det inte särskillt ofta men jag sitter inte och töntförklarar andra människor bara för att de uppskattar andra sidor av mc-körning än vad jag själv gör.

det e så SKÖNT Å DRA UPP DEN PÅ ETT HJUL :yoparty
DET FAN MYCKET ROLIGARE ÄN Å KÖRA I 300

zajtar skrev:
2333509 det e så SKÖNT Å DRA UPP DEN PÅ ETT HJUL :yoparty
DET FAN MYCKET ROLIGARE ÄN Å KÖRA I 300

Ne nu ska vi inte överdriva. Nu har jag ju inte kört i 300 (för min hoj går inte så fort) men jag har iallefall kört i 250 och det är härligare! :)

Jaha, av pollen att döma så är det bara till att uiila i helvet!

Sep skrev:
2333492 Kan inte du och Dr Bike starta en klubb för alla er moralnissar. Där kan ni sitta inkapslade i er lilla bunker och absolut inte utgöra någon fara för någon annan (varför äger ni en mc överhuvudtaget?).

Och nej, det var inte en öm tå. Jag är kass på att åka på bakhjulet och utövar det inte särskillt ofta men jag sitter inte och töntförklarar andra människor bara för att de uppskattar andra sidor av mc-körning än vad jag själv gör.
Håller fullständigt me:yoparty :yoparty

Sep skrev:
2333492 Kan inte du och Dr Bike starta en klubb för alla er moralnissar. Där kan ni sitta inkapslade i er lilla bunker och absolut inte utgöra någon fara för någon annan (varför äger ni en mc överhuvudtaget?).

Jag kan väl inte rå för att jag tycker att handlingen att köra på bakhjulet är töntig?! Jag säger dock inte att ingen får göra det, bara att jag tycker att det är helt ointressant för mig. Klart att jag inte skulle köra hoj, speciellt inte en sporthoj, om jag ansåg att man ska ha tråkigt och inte få göra nåt mer riskfyllt än att knyppla. Fast det motsäger inte att jag tycker att man bör använda skallen i möjligaste mån och jag tycker att DET är sexigt. Dom som vill köra på bakhjulet får göra det, men jag blir inte impad, sorry. Så, nu har vi rett ut det. :)

Bruzda skrev:
2332432 Det är megaläckert men minst lika läkert när en tjej som gör det:drool

Här har du nått o dräggla till :rofl

Edit: Dålig sjuk humor ? Kanske skall raderat?

Last edited:
Jag kan helt enkelt inte.:3freak
Ingen som tycker att mattrulleåkning med skoter är sexigt?

Avundsjuk, fast jag har aldrig testat så... :D
Sen har jag massa mördarANKOR inga sniglar.

duckie skrev:
2332099 Svara ärligt nu.

"De kör på sina bakjul, i fallos likande skapelser"..säger väl allt:confused:

sporTlovEr skrev:
2333850 "De kör på sina bakjul, i fallos likande skapelser"..säger väl allt:confused:

Köra bakhjul=Kan inte, mer än små power wheelis.Köra fort=Törs inte, lite otäckt, kurvorgier=:banana

Last edited:
Floppan skrev:
2333578 Jag kan väl inte rå för att jag tycker att handlingen att köra på bakhjulet är töntig?! Jag säger dock inte att ingen får göra det, bara att jag tycker att det är helt ointressant för mig. Klart att jag inte skulle köra hoj, speciellt inte en sporthoj, om jag ansåg att man ska ha tråkigt och inte få göra nåt mer riskfyllt än att knyppla. Fast det motsäger inte att jag tycker att man bör använda skallen i möjligaste mån och jag tycker att DET är sexigt. Dom som vill köra på bakhjulet får göra det, men jag blir inte impad, sorry. Så, nu har vi rett ut det. :)
kan du köra bakhjul då?

Sep skrev:

HAH... WORD :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...