Är det på riktigt ?

Snacka om att ha en övertro på sig själv.
Själv skulle jag inte vilja på på den tjejen utan skyddshandskar :3freak

Men va fan. Nog för att skäggmuffen lever ganska gömd och får kanske sålla bland cheyerna så betyder inte det att han har levt i celibat hela livet. Hon var riktigt dräpligt ful.

Bärgren skrev:
2077078 Men va fan. Nog för att skäggmuffen lever ganska gömd och får kanske sålla bland cheyerna så betyder inte det att han har levt i celibat hela livet. Hon var riktigt dräpligt ful.

Dessutom bär hon nog på dom flesta kända och okända muteringar av könssjukdomar som världen har skådat....

Fy fan, en frottehanduk tvättad utan mjukmedel är mera lockande än att doppa i den där

GuW skrev:
2077794 Dessutom bär hon nog på dom flesta kända och okända muteringar av könssjukdomar som världen har skådat....

Fy fan, en frottehanduk tvättad utan mjukmedel är mera lockande än att doppa i den där

Papperspåse-över-huvudet is teh shit :yoparty

Med tanke på att det finns en prulle som heter "Ciccolina och hästen" :3freak lär vi väl få binda en bräda över arslet på Usama så han inte ramlar i..... :hihi

Lord Adrian skrev:
2077938 Med tanke på att det finns en prulle som heter "Ciccolina och hästen" :3freak lär vi väl få binda en bräda över arslet på Usama så han inte ramlar i..... :hihi
Hehe jo, men å andra sidan så bor väl den gamle talibanen i fuktiga grottor redan så han skulle säkert bara känna sig hemma. :näsblod

Orca69 skrev:
2077962 Hehe jo, men å andra sidan så bor väl den gamle talibanen i fuktiga grottor redan så han skulle säkert bara känna sig hemma. :näsblod

Tack, nu vet jag hur det känns att skjuta rödvin genom näsan... :rofl

*skurar bildskärm*

Emmi skrev:
2078057 Jees, hon va inte vacker! :3freak

Men hon har sett världen och världen ser henne.
Ingen kan beskylla henne för att sakna ambitioner iaf :)
Tycker att hon iaf på den där bilden ser bättre än bilden jag har i mitt huvud av den genomsnittliga kvinnan på 50+

Mikke:
Kan inte du maila alla nyhetsredaktioner värda namnet ett par rader där du förklarar att även du kan tänka dig att ligga med Usama mot att han lägger ner Al Qaida.
Sen vore det väldigt intressant om du kunde berätta om Usama sköter intimfriseringen, porrpung etc eller om du fick hårbollar i halsen när du gick ner på han.
Ja under förutsättningen då att även Usama hellre ligger med dig ist för med Cicciolina.

Det finns folk till allting...
Det läskigaste är att hon säkert på fullaste allvar tror att det ska funka...
Självförtroendet är det ju inget fel på ialla fall.... :D

HAHAHA han kastar säkert vapnen direkt... Maken till rugg uggla får man leta efter.. :4skrika

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back