Är det ok att rapa ute på puben?

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

Är det ok att rapa ute på puben?

• Antal röstningar
    0

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag är av åsikten att man ska få vara sig själv om man drar ut på "efterarbete". Hela vårt samhälle har blivit så fisförnämnt. Vad tycker ni :va

De är klart att kolsyran måste upp igen.
Sen behöver man kanske inte bröla ur sig som man gör när man är ensam

Klart det är men ändå så brukar jag bespara folket i min närhet den sura lukten av snabbmatslunchen

"In the pub no one can hear you rap" var det inte nån film med en sådan "tag line"? :D

Jag strävar alltid efter decibelrekord.

Visst kan man göra det...
Kanske dock mindre lämpligt när man står och raggar på puman som sitter i baren??? :va

Om inte gardinerna på andra sidan rummet fladdrar till gills det inte.

Detta inträffade dock ej på en pub utan på en videoaffär. Sak samma, det var allmän plats. Objektet, runt 30 år, stod och skulle betala för sina varor när han plötsligt släpper en extremt ljudlig prutt så att de som befinner sig i butiken hastigt vänder sig om stirrandes mot personen i fråga. Han säger "Oj!", kassabiträdet garvar till, och objektet betalar sina varor och går ut ur affären. Han trodde nog att han var hemma. Lite osmakligt, men helvete vad vi garva! Finns det nåt roligare än pruttar, fisar, brakskitar, äckelljud, fjärtar, gasmoln och dåliga magar? Det kanske det gör...:va

Rapa är ok om ingen märker det, men fisa går bort! Är alltid nåt äckel som släpper sig & gärna på dansgolvet :zpy
Händer ofta när en speciell polare är med...:va

Henken skrev:
2499038 Rapa är ok om ingen märker det, men fisa går bort! Är alltid nåt äckel som släpper sig & gärna på dansgolvet :zpy
Händer ofta när en speciell polare är med...:va

Låter lite som det här slitna uttrycket.... "Det är inte mig det gäller, men jag har en kompis som...." ;) :rolleyes:

Självklart:tummenupp klagar nån, så brukar ja säga "bättre att skiten kommer upp här än där nere":arsele :pannkyss

Rapa, ja om man kan göra det med lite stil.
Det finns inget äckligare och mer omoget än att försöka få varje rap att låta så mycket som möjligt.
Det är för småbarn och dom förhatade moppeungarna.

sEiKo skrev:
2499541 Rapa, ja om man kan göra det med lite stil.
Det finns inget äckligare och mer omoget än att försöka få varje rap att låta så mycket som möjligt.
Det är för småbarn och dom förhatade moppeungarna.

Jag fick stående ovationer en gång, så jag antar att jag rapade med stil.
Svepte en liter cola och hoppade runt lite och släppte sedan lös ett avgrundsmonster i rummet. 20-30 sekunder senare var publiksuccen ett faktum. Det var till och med så det tårades i ögonen på publiken men det berodde nog mer vitlökspizzan.

Tilläggas kan dock att publiken var enbart killar som jag känner väl.:)

PalleP skrev:
2499572 Jag fick stående ovationer en gång, så jag antar att jag rapade med stil.
Svepte en liter cola och hoppade runt lite och släppte sedan lös ett avgrundsmonster i rummet. 20-30 sekunder senare var publiksuccen ett faktum. Det var till och med så det tårades i ögonen på publiken men det berodde nog mer vitlökspizzan.

Tilläggas kan dock att publiken var enbart killar som jag känner väl.:)
Jag kan tänka mig att du hade en prepubertal publik isåfall.
Åtminstånde i mognadsgrad.

Oh ja, självklart. Men alla gillar ju inte det, så man får väl prova sig fram litegrann.

palleP skrev:
släppte sedan lös ett avgrundsmonster i rummet. 20-30 sekunder senare var publiksuccen ett faktum.
:hihi

Så länge det finns kvinnor eller personer man inte känner riktigt bra, så är det INTE ok att rapa bland folk.
Så ute på puben är det nej, nej, nej!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...