Är det nya innegrejen på sporthoj eller?

exiteme skrev:
LATMASK! :notme Dagens I-landsproblem....*suckar djupt*

Ja du anar inte. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha en blå eller en röd Viper, så jag köpte både och.
Hur fan ska jag få plats med dem i mitt obefintliga garage?

Swedie skrev:
signaturer kommer vara borta ett par dagar som ett test. jag tycker redan det känns trevligare ut på nått sätt. renare.

nu kan folk fokusera sig på en BRA o passande avatar istället.

Men NEJ! :mad:

beskriv djupt å vackert varför signaturer igentligen ska vara tillåtna? jag kan tillåta signaturer , men inte med bilder, smilies, och feta texterna om ditt liv.

Swedie skrev:
beskriv djupt å vackert varför signaturer igentligen ska vara tillåtna? jag kan tillåta signaturer , men inte med bilder, smilies, och feta texterna om ditt liv.

Tillåt signatur på max fem ord. Skär halsen om någon bryter mot det.

Bort med bilder i signaturerna. ingen html kod.

Bort med gif bilderna och gärna mindre avatarer.

Och framförallt gör allt som går för att snabba upp sh.com :tummenupp

Swedie skrev:

Även signaturer kan vara roliga och inte fasen är det svårt att hoppa förbi en signatur när man läser i en tråd.

Och bilder i signaturer är ju fasen klart skoj.

Tycker att storleken är bra som den är men hade vart roligt om dom kunnat få va på mer byte. på R1forum.com är gränsen på hur mycke byte en avatar få ta rätt bra. Kan man ju göra lite roligare grejer än knapt få in en bild me lite skit

har planer på att göra ett "krypin" .. inte ala lunar... lol.. (eller kanske ;)). Måste bara ta mig tiden.... när jag har tid.

Pussst... snacka om att man har ställt till det... sorry killar och tjejer, det var inte min mening att det skulle bli så här. Skäms massor....

Var tar man bort sin användare? :(

UrbanTiger skrev:
Nu jag blir sur som fan vettu. Sååå jag måste döda dej, direkt.
Gustav1, NoicE, Hållundan och UrbanTiger kommer sej Örenbron och klappar in säften asså :fatta!

men kul... kommer säker att hamna under mavves profiltext som killen som sabbade profil-texterna.. :gråta

Swedie skrev:

.. jag måste medge att det känns skönt att slippa min blå sirén som blinkade så pass att man nästan fick epilepsi, tänkte ta bort den, men Swedie hann före! :bow

UrbanTiger skrev:
Kan du inte fixa så att alla kan ha sitt egna lilla krypin där man kan skriva sitt livs historia och bonka upp dom bilder man vill visa.
Bilder med mycket hud ska givetvis innebära att funktionen spärras för den som inte kan hålla sej i sitt eget skinn.

Kunde ju nästan vara en bra idé. Problemet är väl att SH blir en community mer än ett forum då, om det nu är ett problem. Sen tar det väl lite serverkraft, eller?

Personligen tycker jag iaf så här, låt avantarerna vara som de är, signaturerna var en klart kul grej men man kan leva utan dem om det är tvunget. Avantaren är trots allt ett bra sett att se vem det är man pratar med, jag har inget emot att prata med en dt-moppe som någon uttryckte det *ler*

Last edited:
Nu kommer ju sege leva i ovisshet om han får hänga in den den närmaste tiden.
Var det lampans förtjänst och var det isf den blå eller den röda?
Om det var lampans förtjänst, kommer sege aldrig få något, någonsin igen??

Många är frågorna, få är svaren...

Anneli.a skrev:
.. jag måste medge att det känns skönt att slippa min blå sirén som blinkade så pass att man nästan fick epilepsi, tänkte ta bort den, men Swedie hann före! :bow

Jasså? Du har fått tillräckligt med "friare"? :brynad
faen osså...

Caffe skrev:
Många är frågorna, få är svaren...

Vila I Frid mina lampor små.

Jag förbli en oskyldig oskuld, kan jag inte få nått med lampa, hur ska jag lyckas utan? Och vilken lycka hade den gula/oranga jag har på gång skapat mig? Får jag aldrig veta.

:gråta

Swedie: :fatta!

:crash

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...