AndreasNo
Bannad
Kapten Blåskägg skrev:2559044Vore jag singel skulle jag kunna tänka mig att ligga med de flesta brudar mellan 20 och 50 men om det ska rinna sågspån ur öronen på bruden när man kliver på så får det vara![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:2559044Vore jag singel skulle jag kunna tänka mig att ligga med de flesta brudar mellan 20 och 50 men om det ska rinna sågspån ur öronen på bruden när man kliver på så får det vara![]()
AndreasNo skrev:2559024Jag o andra sidan, jag håller på för fullt för o få mig nåt![]()
![]()
Thermal skrev:2559126Ni förtjänar verkligen varandra, "a match made in heaven"![]()
AndreasNo skrev:2559138hjälper du mig att "få bort" hennes kille?
![]()
Ullis skrev:2559141Presentera honom för SH & alla Kawakex trådar/inlägg så löser det sej på naturlig väg. Behöver nog inte ens önska dej lycka till.
Absolut inte, världen är definitivt inte beredd på den eventuella avkomma ni två skulle kunna producera.AndreasNo skrev:2559138hjälper du mig att "få bort" hennes kille?
![]()
Thermal skrev:2559148Absolut inte, världen är definitivt inte beredd på den eventuella avkomma ni två skulle kunna producera.
Mitra skrev:2559226kan det komma sågspån från ett kex eller är det så att det är smulor
![]()
TackThermal skrev:2559126Ni förtjänar verkligen varandra, "a match made in heaven"![]()
Ullis skrev:2559141Presentera honom för SH & alla Kawakex trådar/inlägg så löser det sej på naturlig väg. Behöver nog inte ens önska dej lycka till.
StephanD skrev:2559263Hur vet du det, vi har inte träffat honom, kanske är lika luftigt mellan öronen där med
Dominator-Rocks skrev:2559348Lite
Ibland har jag på mig mina SupermanKALSONGER Skitfräcka
(för att reta min sambo) då springer jag omkring och låtsas att jag kan flyga/frågar sambon om hon vill ligga med Stålmannen. Dom är tajta och osköna men det gör inget! Det är ju såååÅ roligt Å´retas!
![]()
Ullis skrev:2559480Menar du att det skulle finnas två lika stora spånkoppar???
Nä, jag tror att det handlar om "one of a kind" här.
Ha ha, jag såg det framför mej........![]()
Biturbo skrev:2559571Jag sover oftast med dubbla kallingar. Mest för att hålla lukten någorlunda i shack..
Den är verkligen liten men det kan man aldrig tro när man känner lukten...
nej va inget, syfta på anekdot...Dee_cati skrev:2557744Hur mena sej?
IronMike skrev:2559620nej va inget, syfta på anekdot...
AndreasNo skrev:2559235Lilla blåskägget e nog inte så smart han heller om han tror att det kommer sågspån från kex... yeees... dumb old man![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |