Är det nån som frivilligt byggt om en hoj till streetfighter????

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Man kan ju anta att men har en streetfighter för att det är dyrt med nya kåpor. Men har nån byggt om en okraschad hoj nån gång?

såg även en som försökte sälja en streetfighter för samma peng som folk som har hojar med kåpor. I mina ögon såg det lite konstigt ut.
 
Gulleplutt skrev:
2321763 Man kan ju anta att men har en streetfighter för att det är dyrt med nya kåpor. Men har nån byggt om en okraschad hoj nån gång?

såg även en som försökte sälja en streetfighter för samma peng som folk som har hojar med kåpor. I mina ögon såg det lite konstigt ut.

ofta springer notan iväg på ett fighter bygge så den blir lika dyr som ett par kraschkåpor..så dom flesta gör de helt frivilligt..
som nån nämt i en annan tråd..tillgång o efterfrågan..
finns många som vill ha en vanlig naken hoj. ,man får det + kraften en sportis när man fightrar om den :tummenupp
 
Skiter björnen i skogen? :va

Klart det finns, då har man ju två hojar! Dvs vill man kan man ju byta tillbaka till sporthoj igen! :yoparty
 
Jag byggde om min förra R1:a, okrashad.
Inget konstigt med det.

En vanlig BFU, BasicFighterUppgrade (styrkrona,styre, längre vajrar, framlampa) skall kosta lite mindre än en orginalhoj. Såvida man inte får med alla orginalprylarna.
En påkostad streetfighter däremot kan kosta hur mycket som helst.
Det hela beror på hur mycket man lägger ned på hojen och vilket resultat man får av bygget.


Varför lackerar vissa om sin orginalhoj fast den är okrashad...?
Varför byter man ut orginalspeglarna mot andra fast dom inte är sönder ?
 
KLart att den inte behöver vara kraschad! Anledningen som jag ser den är ju att man vill ha en båge som är bättre att busa med. Blir ju som en motard med 150 kusar :yoparty
 
Hade nog gissat att det är betydligt fler som gör fighters av hela hojjar än tvärt om...
 
jag har oxå byggt om en okrachad hoj..
jag gjorde det därför att den är så mycket coolare och roligare att köra nu:)
 
Håller på att bygga om en thunderace som är i jättefins skick men förklaringen varför jag plockar ner en fin orginalhoj kan jag ju citera ett citat jag såg för ett tag sen, minns inte ordagrant men STREETFIGHTER IS NOT COMFORT IT`S ATTITYD
Vill man ha en frän unik hoj så ska man bygga själv så blir dom mer lekvänliga med som streetfighters.
Det är då min mening om det hela
 
Allt behöver inte vara kraschat för att man ska bygga om till Streetfighter!
Streetfighter är en livsstil:yoparty
 
Last edited:
Ungefär lika smart som att skruva av dörrarna av bilen och tro man har en superfrän cab.
 
Ungefär lika smart som att skruva av dörrarna av bilen och tro man har en superfrän cab.

Handlar inte om smarthet men om att vilja ha något jävligt roligt att köra på.
Bekväm körställning, lekvänligt och väldigt STÖKIGT!!!!
 
Jag tog min fina fireblade från -97, skruvade försiktigt bort alla kåpor, la dom försiktigt på dukar på garage golvet o sen HÄLLDE JA BENSIN PÅ SKITEN O TÄNDE ELD... BRINNANDE PLAST LUKTAR JU FÖR GOTT....:D :D :D :D

Ja, sen, sen var ja ju tvungen o bygga fighter.. hahaha:D :D :tuttar de bästa
 
Last edited:
Varför gömmer trådstartaren sig? Varför frågar man nåt så dumt som det som frågas längst upp?
Varför?
Varför?
Varför togs tråden om Tony the rapist bort?
:va
 
Varför gömmer trådstartaren sig? Varför frågar man nåt så dumt som det som frågas längst upp?
Varför?
Varför?
Varför togs tråden om Tony the rapist bort?
:va


Ja, de var värst vad han gömmer sig:va
Skapar man en tråd så får man väl vara med o delta i den också:gnissla
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top