Kommer eventuellt att byta husvagn mot en Kawasaki GPX 750 R 1988.
Den har gått 7100 mil, sägs vara i kanonskick. Toppen har gått 4000 mil.
Bytesvärde ca 20000kr.
Hojen är tänkt som en present till min tjej, hon ska ta körkort i vår. Är det en lämplig förstahoj??
Snabba er lite, det här kommer nog att hända i dag.
Den har gått 7100 mil, sägs vara i kanonskick. Toppen har gått 4000 mil.
Bytesvärde ca 20000kr.
Hojen är tänkt som en present till min tjej, hon ska ta körkort i vår. Är det en lämplig förstahoj??
Snabba er lite, det här kommer nog att hända i dag.
