Är det någon som ska till Tierp ikväll?

bangar idag.. har annat för mig.
/z

Sitter fast på jobbet så det är kört för mig också :gråta
Har ju bara varit här sen 4:30 i morse så det känns helt ok :mad:
Tänk att allting kan strula på en gång...

Är det några alls som ska dit eller? Hur är vädret i Uppsala? Här regnar det lite.

Har varit hemma och filat på min förkylning ikväll. Berätta gärna om det blev något rejs. :hej

Bara så ni vet slirade min koppling REJÄÄÄÄÄÄÄLT på slutet, det märkte jag när jag skulle koppla upp den på bakhjulet när jag skulle därifrån. *WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUU* sa det men det hände knappt nånting. Det är riktigt svårt att känna det när man rejsar järnet. Men jag anade ugglor i mössan när till och med Kreuger var ganska så nära när vi körde. Jaja... slut på ursäkter, jag tycker inte det är så skämmigt att bli avhängd av en Busa. :p

Va innebär det här, är det slut för i år ??

Och blir det nån fest ??

Nån som vet ??

Elis skrev:
Va innebär det här, är det slut för i år ??

Och blir det nån fest ??

Nån som vet ??

Jga vet inte så mycket...men lite vet jag..
Fest: Någon gång i mitten av oktober
Uppsala Open blir i slutet av September (kommer inte ihåg när), information kommer....

När det gäller torsdagarna så verkar det inte bättre än att det är slut för i år ....(snyft), jag menar deltagar antalet har ju stadigt sjunkit ....

Rigge: Och detta trots att hojen var säääänkt :crash
BTW, jag vill ha revanch ....

...efter maten somnade jag i soffan framför TV'n och vaknade inte förrns i 22-tiden. Har fan gått ner i vikt (numera bara 104.5) så jag jobbar på det...

Rigge skrev:
Bara så ni vet slirade min koppling REJÄÄÄÄÄÄÄLT på slutet, det märkte jag när jag skulle koppla upp den på bakhjulet när jag skulle därifrån. *WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUU* sa det men det hände knappt nånting. Det är riktigt svårt att känna det när man rejsar järnet. Men jag anade ugglor i mössan när till och med Kreuger var ganska så nära när vi körde. Jaja... slut på ursäkter, jag tycker inte det är så skämmigt att bli avhängd av en Busa. :p

*hmmphhfff* *förolämpad*

Vänta du bara!! om jag skulle ta och sänka ner min så underredet skrapar i backen jag med så skulle det nog bli mer jämt!!

Synd på skitvädret idag, hoppas det blir bättre för er i Gävle ikväll. Själv blir jag nog kvar i Uppsala ikväll som det verkar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT