Är det någon som har testat kawa er-6n

lema

BiH
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
2008 zx6r
Har funderat starkt på en ER-6n men har inte provkört den.Jag är nybörjare.Har haft 929 som första hoj men har såldt den.Tänker testa och stunta lite nästa sommar.Lära mig lite iaf.Så undrar om de är något att ha.Den är billigare i försäkring än sport hoj plus att den kostar bara 60000kr ny.Lite tveksam när det gäller fart resurser.Har vant mig i sommar med lite mer pulver i motor.Vill inte bli besviken efter ett tag och byta upp mig igen.Har funderat på en 954 upp till 65000kr också men då är den 3 till 4 år gammal hoj plus dyrare försäkring.Har ny några bra förslag eller om ny har testat er-6n skriv vad ny tycker om den.

lema skrev:
Har funderat starkt på en ER-6n men har inte provkört den.Jag är nybörjare.Har haft 929 som första hoj men har såldt den.Tänker testa och stunta lite nästa sommar.Lära mig lite iaf.Så undrar om de är något att ha.Den är billigare i försäkring än sport hoj plus att den kostar bara 60000kr ny.Lite tveksam när det gäller fart resurser.Har vant mig i sommar med lite mer pulver i motor.Vill inte bli besviken efter ett tag och byta upp mig igen.Har funderat på en 954 upp till 65000kr också men då är den 3 till 4 år gammal hoj plus dyrare försäkring.Har ny några bra förslag eller om ny har testat er-6n skriv vad ny tycker om den.

för stunting...köp en motard :7peta

annars kankse en äldre sporthoj som e billigare i försäkring...streetfightra den lite så e saken biff :tummenupp

Jag har kört den, och tycker nog du ska satsa på nåt annat faktiskt. Visst är det en bra hoj, men motorn har inte speciellt mycket toppeffekt att ge och chassit känns lite sladdrigt i höga farter, som på min gamla RD 350 ungefär. I stadstrafik funkar den kanon, men nån stunt-maskin är det nog inte asså.

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!