Är det någon som har börjat köra båge ännu?

var ute på premiärturen nyss, sååå jävla gött, var en kort vinter iår, men likförbannat är det gudomligt när solen äntligen tittar fram:banana

Va???? Har ni slutat eller?? Man kör väl året runt, har iaf jag gjort doim sista 20åren!

Såg ett par i Upplands Väsby igår i alla fall, fan vad sugen man blev när man hörde dom komma accelererande på den tomma rakan.
Bara jag som vart helt tyst och stillastående utav mina kompisar som undrade vad jag kollade på :kär

Last edited:
1st hjälte...

-kom just från MC-collection i Sollentuna, föredrag / frågestund med Stellan H.
Ett helt rum med mc-åkare men bara en som kom på hoj! Stellan själv som kört sin "Slugger" dit för att visa och berätta.
Riktigt trevligt och givande!

Premiärturen avklarad. Kallt som fasiken, men de :)var de värt!! :D

Hade gärna dragit ut på en tur, hittade inte nycklarna till hojen och reservnycklarna var som bortblåsta. Nu blir det en del röjning i huset för att se vafan nycklarna är.

2012%5C03%5C03%5Cbikepics-2358716-800.jpg

2012%5C03%5C03%5Cbikepics-2358717-800.jpg

2012%5C03%5C03%5Cbikepics-2358721-800.jpg

:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Kom precis in faktiskt, har precis skruvat på mina kåpor.

Blev dock inget åka, endast upp och ner för vägen, men i morgon eller på måndag blir det åka av:)

Jag tog premiärturen i dag ca:25mil blev det. Lite småkyligt men hyfsat bra vägar.... Blir en runda i morgon oxå :rock

-kom just från MC-collection i Sollentuna, föredrag / frågestund med Stellan H.
Ett helt rum med mc-åkare men bara en som kom på hoj! Stellan själv som kört sin "Slugger" dit för att visa och berätta.
Riktigt trevligt och givande!

Med andra ord, den enda som vågade köra dit idag var snubben med +600.000 kroners-hojen. :Bugar

DSC_6488.jpgDSC_6513.jpgDSC_6518.jpg

Last edited:
Det blev en tur på 7 mil igår och en tur på 10 mil idag - säsongen har börjat :banana

Jobbpendlat i veckan Årsta - Kista. Startade säsongen i söndags förra veckan :banana.

I fredags blev det en transport av hojen körendes från stockholm till linköping alltså ca 20 mil. Tyvärr har jag torskat mina mc-handskar någonstans samt att ett par mc-brallor som jag beställt vart för små, så det var inte direkt någon full mc utrustning, snarare mest mc skor, jacka och ryggskydd. Men det gick rätt bra, andra gången på egen hoj efter körkotet(läs andra gången på hojkort) behövdes bara ett stopp för att fylla på bensin då jag inte har någon tankmätare o vill inte hamna mitt i ingenstans med soppa torsk. Angående vädret så funkar det om man tål lite kyla, vilket man gör som halvryss :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph