Är det någon som fortfarande wowar?

A_o_D skrev:
2061421 har en dwarf warrior där lvl 31, som var min första karaktär så han e värdelös.
annars så har jag en human mage på Sunstrider som har vart me å klarat spelet som jag ser de, alltså spöat nefarian.
Jo att spöa neffe är ju som att klara spelet, eller var som att klara spelet. Nu när aq40 finns däremot så är det ju som det som är det värsta. Var du med från början i mc och bwl då? Funderingar har ju funnits på att joina värsta bästa guildet typ men jag har kommit fram till att jag kör så här. Jag var med från början när vi tog lucifron för första gången och nu är vi på ragnaros. Kan inte vara samma känsla när man tar varje boss ifall man redan är med värsta elit guildet.

honkiie skrev:
2061450 Jo att spöa neffe är ju som att klara spelet, eller var som att klara spelet. Nu när aq40 finns däremot så är det ju som det som är det värsta. Var du med från början i mc och bwl då? Funderingar har ju funnits på att joina värsta bästa guildet typ men jag har kommit fram till att jag kör så här. Jag var med från början när vi tog lucifron för första gången och nu är vi på ragnaros. Kan inte vara samma känsla när man tar varje boss ifall man redan är med värsta elit guildet.

håller helt med. jo jag var med från början när alla var blåbär :)
vi wipade tex. på de 2 första jättarna :hihi

och aq40 är en ren skitinstance enligt mig.. knappt några dropp å ha och alldeles för svåra bossar... vi dödade 4 där innan jag och polarna lämnade guildet.

tycon1 skrev:
2061767 Vad händer? :)

du tar aggro nått sjukt :)
har gjort det ett par gånger och det är lika kul att wipa ett raid varje gång :)

A_o_D skrev:
och aq40 är en ren skitinstance enligt mig.. knappt några dropp å ha och alldeles för svåra bossar... vi dödade 4 där innan jag och polarna lämnade guildet.
aq40 har ju sjukt jävla feta drops, dock så är det i slutet som det händer nånting.

honkiie skrev:
2064231 aq40 har ju sjukt jävla feta drops, dock så är det i slutet som det händer nånting.

eftersom jag spelar mage så finns det inga armordelar som e bättre..
sen finns det dropps...
men jag känner avsmak för hela saken.. slåss mot insekter kan jag göra hemma ;)

kanske tar upp magen igen när det kommer en riktig instance som har tier3 sättet :)

A_o_D skrev:
2064423 eftersom jag spelar mage så finns det inga armordelar som e bättre..
sen finns det dropps...
men jag känner avsmak för hela saken.. slåss mot insekter kan jag göra hemma ;)

kanske tar upp magen igen när det kommer en riktig instance som har tier3 sättet :)

AQ40 är ju inofficielt tier3 :pannkyss

tycon1 skrev:
2064710 AQ40 är ju inofficielt tier3 :pannkyss

nja.. det beror ju på hur man ser det... jag har hört att tier3 kommer att släppas i samband med expansion... NW ftw!! ;)

var prcis inne och lämnade guilden på sunstrider så nu blir det hord för hela slanten...

om ni är sugna att lira horde så hoppa in på dentarg och messa "Fetelager"..
vi har vent å skit... och spelar enbart för att ha kul ihop och är bara svenskar för tillfället.. men självklart är vi seriösa :)

men självklart vore det kul att än en gång gå in i MC etc.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back