Är det någon som fortfarande wowar?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Började om att spela för ett tag sen, 41 mage på shattered hand nu. Kung server, tror faktiskt störredelen av alla som är på servern är svenskar.

Jag började om i fredags efter 6 månaders uppehåll, har en lvl 14 tauren shaman på Twilights Hammer. :banana

Jag lirar fortfarande men i betydligt mindre skala.

Har gått från kanske 25-40h/vecka till kanske 2-5h/vecka

Lirar kvar på Argent Dawn med en lvl 60 och en alt på 28. Det blir dock lite mer nu under julledigheten gissar jag.

/oXydex

Kör en lvl 60 warrior vid namn Karoly på Neptulon och en Hunter alt vid namn Goo lvl 55 på samma server.

Spelar fortfarande, men har skurit ner rejält sen en vecka tillbaka..
Från typ 10tim om dagen till 2-3 om ens det..(det är ett stort steg)
:tummenupp

Bloodscalp, Horde of course....bara 14åringar som spelar bubbladins på alliance sidan, och förståss en massa HUNhunters och HUNboys som farmar i tyr's hand..

Finns inte mycket mer att göra när man har det mesta förutom BWL epics osv.... :(

zpeppy skrev:
Skit i wow, lira cs!!! :)

Var nånstans är dom två ens jämförbara? Skulle kunna förstå om den kommentaren kom i 'Spelar nån BF2?-tråden' men vafan.. :rolleyes: Här liksom?!

När ska folk fatta att CS är uråldrigt, tråkigt och dåligt? :pannkyss :tuttar

Hej, jag är en nykter WoW spelare. Jag tog min sista runda för flera månader sedan och har inte fallit tillbaka än. Det var dock nära en gång men en vänlig upgrade från Blizzard, som tog en halvtimme att installera, stoppade mig i sista stund. Nu mera lirar jag bara BF2 tills solen går upp om morgnarna. :3freak

Äsch nu blev jag sugen på att spela WoW igen...

Jag skall spela en del eve i julhelgen efter ett litet uppehåll. Liiite coolare att spränga rymdskepp i luften än att springa ompkring och dra varandra i näsringarna....

Eller?

t-rex skrev:
Jag skall spela en del eve i julhelgen efter ett litet uppehåll. Liiite coolare att spränga rymdskepp i luften än att springa ompkring och dra varandra i näsringarna....
Eller?
Det här känns som att gå till plattan och fråga efter heroin när man just slutat med hasch: Är Eve bra? Kostar det pengar?

Spinky Spendrup skrev:
Det här känns som att gå till plattan och fråga efter heroin när man just slutat med hasch: Är Eve bra? Kostar det pengar?

Eve är grymt bra. pma din mejladress så kan jag skicka ett 2 veckors prov. Men efter det kostar det, ja.

Hitta mig online senare ikväll om inte annat så kan jag sticka till dig lite lokal valuta och kanske nåt kul rymdskepp.

Eve verkar schysst men är inte det svinavancerat? Gillar just det med wow att det är ganska simpelt :tummenupp

Så ingen som spelar på shattered?

eve verkar ju lite kul.. men vad går spelet ut på?
eller ja.. hur funkar de vad gör man osv?

Någon vänlig som vet var man kan få reda på vad man hade för användarnamn?

Jag har ju haft samma mail i alla år så den kan jag ju och passet likaså men jag har glömt användarnamnet..

zpeppy skrev:
Skit i wow, lira cs!!! :)

Lätt det roligaste spelet om man bara ska fördriva lite tid! :tummenupp :yoparty

Fast just nu är mitt bredband inte så stabilt så jag pingar runt 50-80... :(

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back