Är det möjligt?

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
FAN! Nu är jag förbannad!! :mad:

Jag måste slå rekord i klantighet? Följande saker har jag lyckats paja idag, utan att köra en enda meter:

* Avbrutet kopplingshandtag
* Mosad framblinkers
* Skrapad motorkåpa
* Skrapad backspegel
* Spräckt bakskärm

Jag skulle ju bara smörja kedjan och råkar naturligtvis välta hojen rakt ner i asfalten. Rent reflexmässigt sätter man ju dit ett knä för att hindra de värsta stötarna mot asfalten. Jag råkar då få in knäet på något konstigt sätt på en bakkåpa, så att den spricker. :kocko Hojen åker sedan ner i asfalten och bryter av framblinkersen och kopplingshandtaget. Naturligtvis kanar hojen lite av kraften i fallet och skrapar upp vänster motorkåpa.

Den ser ju ut som om jag har klotat med den...

Vissa dagar borde man ju bara ligga kvar i sängen! :huvet

Min hoj va med om en liknande i sommras... Men då var det bästa kompisen som skulle vara hjälpsam att dra åt bakaxeln.... och tippade omkull hojan.... :(

Taskigt läge, känns som när jag skulle sätta i ett nytt minne på en dator, hade lite bråttom o var inte så noggrann som jag brukar...glömde att stänga av strömmen på nätagget där bak. Så när jag skall sätta i minnet så böjer jag mig fram och i den rörelsen av misstag för vid powerknapp = rök och brännt minne....NAAAAAAAAAJ :huvet

Josafan skrev:
Taskigt läge, känns som när jag skulle sätta i ett nytt minne på en dator, hade lite bråttom o var inte så noggrann som jag brukar...glömde att stänga av strömmen på nätagget där bak. Så när jag skall sätta i minnet så böjer jag mig fram och i den rörelsen av misstag för vid powerknapp = rök och brännt minne....NAAAAAAAAAJ :huvet

Skillnaden är bara den att en motorcykel är väldigt dyr och ett RAM till en dator relativt billigt i dagsläget.

Ajdå! Man ska ju inte skratta vid sådana här tillfällen men det är lite svårt att hålla sig.. sorry! :hihi

Om det får dig att känna dig lite bättre kan jag berätta att en jobbarkompis lånade ut sin hoj till en annan snubbe på jobbet idag. Bara för att han ville prova på den lite.
När han provar så välter han hojen i en kurva. Det gick inte fort. Uppenbarligen gick det inte ens styrfart. Han bromsade omkull sig eller tappade balansen. Jag kom aldrig fram till vilket. Killen klarade sig med lite skrapmärken. Han hade bara shorts och t-shirt. :kocko
Hojen skrapade upp motorkåpan, styrändan, framlyset och vindavisaren.

Sensmoral: Låna aldrig ut er hoj.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...