Är det inget knutstorp

SMC och SSEMSE Instruktörer (bl a jag :D ) kör utbildning av oss själva hela dagen... :yoparty
Fotografer, hangarounds o polare är mer än välkomna att titta förbi :tummenupp

Tjuvsvin bör hålla sig borta :mad:

SMC och SSEMSE Instruktörer (bl a jag :D ) kör utbildning av oss själva hela dagen... :yoparty
Fotografer, hangarounds o polare är mer än välkomna att titta förbi :tummenupp

Tjuvsvin bör hålla sig borta :mad:

Måste bara fråga.Jag har satt upp mig på meddlems listan på ssemse sidan
och mailat dom, frågat om det finns möjlighet att vara med, skulle vilja testa på bana med motarden. Dom svara att det går bra även om man inte är meddlem bara att anmäla sig.
MIN FRÅGA:Hur i hela världen går detta till ni säger 1 maj var hittar man det datumet på deras sida och när kan man börja anmäla sig.

och mailat dom, frågat om det finns möjlighet att vara med, skulle vilja testa på bana med motarden. Dom svara att det går bra även om man inte är meddlem bara att anmäla sig.
MIN FRÅGA:Hur i hela världen går detta till ni säger 1 maj var hittar man det datumet på deras sida och när kan man börja anmäla sig.

Jag har inte så mycket koll men tror att det är så här det ligger till: SMC har intruktörsutbildning, alltså, inte för någon annan, avrostningen tror jag inte smc ligger bakom utan dom medverkar där, har för mig att det var andra medverkande också, den är på flygfältet i Lungbyhed har jag för mig. Mer info om avrostningen finns på Hondacenter där läste jag om det men det går säkert att hitta på nätet också.

Hej Pajsen!
För bästa kommunikation och uppdatering bör SSEMSE frågor ställas på:
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=30&f=77

Finns fortfarande 1 plats kvar till Anderstorp - se hemsidan.

Varje Onsdag kl 00.00 släpps eventuella restplatser till ickemedlemmar, till samma veckas Söndagskörning. Har man aldrig kört bana, bör/måste man anmäla sig i Grön eller Gul grupp - säg till Instruktören att du inte kört bana förr, så hjälper vi dig :tummenupp
Alla hojjar skall dock klara 95dB! Banägaren har fått mycket tuffa krav på sig, trots att det ligger nära flygplatsen...

1:e Maj är intern träning, endast för Instruktörer i SMC och SSEMSE. Första allmänna körningen med SSEMSE är Söndag 6/5 på Sturup. Platserna kommer garanterat att bli fullbokade på 3 minuter Måndag morgon (Ickemedlemmar kan inte boka förrän Onsdag, om platser finns kvar).

Last edited:
Men va fasen...då skulle jag ju definitivt köra en runda till Knutstorp...:fattartil
Dokumentationen om Robz är lika snabb detta året som förra har börjat.....:hihi

Krickan.. det är säkert 70 år sedan avrostningen slutade va på knudan den 1 maj.. eller typ 01 02 var senast.. STCC var orsaken till avbrottet sedan fick SMC möjlighet att hyra Ljugbyhed för en brökdel av priset mot knudan..

Krickan.. det är säkert 70 år sedan avrostningen slutade va på knudan den 1 maj.. eller typ 01 02 var senast.. STCC var orsaken till avbrottet sedan fick SMC möjlighet att hyra Ljugbyhed för en brökdel av priset mot knudan..

A så gammal är jag inte men jag har haft ett längre uppe håll från hoj körning så man :confused: :)

Hur ser dina hoj planer ut då nästa år eller??

A så gammal är jag inte men jag har haft ett längre uppe håll från hoj körning så man :confused: :)

Hur ser dina hoj planer ut då nästa år eller??

dem ligger på is till nästa år. har lite saker att fixa till innan vi kommer dit.. just nu ser det mindre bra ut. fast vi ger inte upp än.

Krickan, hur gick det med pengarna.
Du snackade om onsdag, snokat upp nåt objekt än?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back