Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bojje skrev:Är det här året ett skottår?

Långa farbron skrev:Jo det är det och nackdelen med det är att enl en gammal sed så får kvinnorna fria detta år och säger man nej så får man köpa någon fin present istället![]()

LillaMy skrev:Mmmm.. Jag passade på att fråga frågan med stort F. Han kunde ju inte säga annat än ett ja, fast en fin present hade inte heller vart fel..![]()
DJM skrev:då är du inte gammal du.
LillaMy skrev:7 år - och skolmogen sedan många år..![]()
andersbrink skrev:Ha, jag är hela 11 år!

Bojje skrev:Det är ju så här att jag kommer från en by i Serbien. Det har dött otroligt många det här halvåret som har gått. Cirka 10-15 personer som har varit FRISKA har dött samt ett flertal har varit med i olyckor. De flesta bor i Sverige några i Tyskland och Serbien. På serbisk tv sade de att man ska akta sig det här året, jag trodde inte på det tills nu.
Den senaste olyckan ägde faktiskt rum 3 dagar sen, min farbror krockade... ganska kritiskt tillstånd, fortfarande inte säkert om han överlever. Han körde lite för snabbt med sin nyinköpta Honda. Men han har blivit lite bättre idag, fast fortfarande nedsövd p.g.a smärta.
1 vecka innan då min farbror krockade dog 3 st som också kom från vår by. De reste till Sverige från Tyskland i en Passat. De var väldigt nära färjan till Danmark när de blev smällda bakifrån av en lastbil i 80 km/h. Chauffören hade somnat och inte ens bromsat. I tyska tidningar sa de att Passaten hade fått formen av en Lupo. Men chauffören som omkom i Passaten hade en dotter på 3 år som överlevde. Alla i Passaten dog direkt av den hårda smällen men märkligt nog överlevde flickan som just nu har återhämtat sig helt. Alla i bilen var väldigt nära släkt till mig.
1 eller 2 veckor innan den krocken dog min mammas kusin som hade ett epilepsi anfall och kvävdes till döds...
En halv månad innan detta krockade min pappas kusin efter att ha kört väldigt snabbt. Han blev spetsad på en balk och benet mosades. Det var väldigt farligt och vi trodde att han skulle dö men till slut vaknade han ur koman. Han är fortfarande i sjukhuset helt återställd fast utan ett ben.
Jag kan fortsätta i en evighet med att skriva ner alla olyckor och dödsfall men jag orkar inte tänka på det. Just nu ber jag för min farbror.
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|