Är det för komplicerat att anmäla sej i ERF?

Då jag har blivit degraderad till REC denna tävlingen så har jag blivit tillfälligt värvad av #2 Stiff Nipple Racing:yoparty . Bara teamnamnet gjorde att jag genast tackade ja:näsblod

Målet för helgen blir att slå #129 teskedspojkarna
Blir det på en blå R6 SS månntro?

Jag är fett sugen iallafall, har laddat med stavgång, rullskidor, benböj och toarengöringsmedel i dagarna tvenne nu. Jag har även käkat småspik till kvällsmat sedan förra racet. Beware. :crash

Blir det på en blå R6 SS månntro?

Jag är fett sugen iallafall, har laddat med stavgång, rullskidor, benböj och toarengöringsmedel i dagarna tvenne nu. Jag har även käkat småspik till kvällsmat sedan förra racet. Beware. :crash

Nej Nej!!!:huvet Blå R6 var förra årets modell till i år är det uppgraderat med 400cc och märkesbyte till Suzuki.

Kittad med avkapad bakram, nya styrhalvor, nya blanka krachpuckar och trimmad tank. Dagen till ära så kommer vi köra med av Unionracing ratade krachkåpor som jag sjäv repade och spräckte på Karlskoga.

Det är som bäddat för succé.:yoparty

#65 Big Boy's, Big Toy's racing kommer ivart fall. Men eftersom Watz av någon outgrundlig anledning väljer SO före NEC, och Filip av ännu mer outgrundlig anledning väljer blöjbyten blir det bara jag & Orluff.

Och det stora problemet har inte varit pengar den här gången (för en gångs skull):D utan depåpersonal. Men nu har det löst sig, så nu får ni se upp i sandfållorna:tummenupp

Nej Nej!!!:huvet Blå R6 var förra årets modell till i år är det uppgraderat med 400cc och märkesbyte till Suzuki.

Kittad med avkapad bakram, nya styrhalvor, nya blanka krachpuckar och trimmad tank. Dagen till ära så kommer vi köra med av Unionracing ratade krachkåpor som jag sjäv repade och spräckte på Karlskoga.

Det är som bäddat för succé.:yoparty
Körde inte #2 med en blå R6 på Gelleråsen?

Om Swedie får för sig att köra SM på Karlskoga så blir det krisigt för mig att ta mig ner till Knutstorp.
Kollar därför redan nu om det finns någon att samåka med från Stockholmsregionen. Det som behöver få plats är jag, fram/bakstöd, hojen, en bensindunk och däckvärmare.

Kollar läget bara om situationen skulle uppstå.

Vi vill mer än gärna köra efter att fått mersmak vid förra REC på Geléåsen, men pga vårt sena inhopp i serien och att man bara får åka ett race på engångslicens så hittar vi inte ekonomin. Den regeln kanske skall ses över? Engångslicens funkar ju att köra på flera gånger i andra rookie/gärsgårdsserieklasser...

/ #46 Leca Racing

Körde inte #2 med en blå R6 på Gelleråsen?

Det är möjligt. Det är mycket med det elektriska:va (lokalt uttryck).

Kom fram till oss på Knutstorp så ska jag bjuda på en öl och förklara läget:fyllisar .

Kommer du tidigt på lördagen så har vår hoj #17 i NEC för att senare på kvällen bli #2 i (W)REC(K).

/Henke

17 st anmälda i NEC/REC samt 8 st i supportklasserna :tungan

Sugo går inte att få tag på :mad:

En liten fråga bara.
I kalendern på erf.nu står det att Anderstorp är den 6-7 oktober men på Arcs hemsida så står den 13-14 oktober?

Vad gäller?

Nå... så är Triumph råttorna #67 anmälda. Vi ses.

Nå... så är Triumph råttorna #67 anmälda. Vi ses.
Kul som sören, själv har jag inte kört en enda meter på knudan sedan förra ERF racet 2006, nu blir det dessutom racedebut på ny hoj och allt annat som hör till, men det brukar ordna sig.

/Hygge Racing

Kul som sören, själv har jag inte kört en enda meter på knudan sedan förra ERF racet 2006, nu blir det dessutom racedebut på ny hoj och allt annat som hör till, men det brukar ordna sig.

/Hygge Racing

Ja för tusan. Det ska nog gå. Vi får väl göra upp om sista platserna. Vi får också återinföra "for Fun" begreppet i den här serien, ERF du vet.

/Kris955

Så, nu börjar det likna nåt:

NEC

No Team
1 Hagheim Motor
5 HET. Humlans Endurance Team
6 Proact/Holmberg Racing
10 Kullens Kanon Kulor
17 Union Racing Kalmar
18 Allt i Däck
22 Team22.se
39 Team Mortec Racing