Är det en "töntig" idé

Extreme BMX

alltid åk sugen!
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
kawasaki 125 -89 (enduro) och en BMX =D
VI har gjort typ "stunt" team, Mini X3M, jag tycker det e jävligt kul då man gör väldigt vanliga (wheelies på nån kilometer bredvid varann p¨å cykel, stoppies och sånt...) till cross åkning och skumma saker, som en mini cykel jag har den är ca en halvmeter, ni har nog sett nån sådan förut...åker räser pulka :crash
och skridskor i en pulka backe vi har sprutat vatten på...IIIIS!! :rock

vi spelar in lite filmer och sånt så småningom.. *skäms nästan*
Mest för att allt sånt e roligt.........

Men är det en Töntig idé?!?

Det är bara töntigt om du själv tycker det. Bry dig inte så mycket om vad andra tycker (om det inte är positivt förstås). :hej

Förbannat skittöntigt!!!

Dock enbart för att jag inte har nån vettig DV-kamera själv och kan spela in dumheter! :1pajas

Filma som fan, klipp ihop och upp med skiten på lämplig FTP! :rock

Hehe töntiga grejjer.. har du aldrig hört uttrycket "Desto töntigare desto roligare"? Vänta bara tills våra rullar CiaoRider och TrampRider är färdigredigerade. Där snackar vi ironi rakt igenom, snorkul att göra, mkt flabb=) Sen kommer säkert en massa att klaga och ha sig men det får det vara värt. Spana in de heta bilderna på TrampRider på www.TyresoMoto.tk

om man har roligt när man gör filmerna och har lite självdistans så är det bara att tuta och köra.

om någon sedan klankar ner på en för det man har gjort... perfekt, då har man ju lyckats.

Skit samma vad som är på filmen huvudsaken enligt mig är att den är klippt och redigerad så roligt som möjligt, som rollers fina slangskolor... Fan så roliga. :D

Vet någon ett bra redigerar program så man kan spela in lite fina filmer själv och sätta dit undertext och lägga till fin musik. Klippa klistra lite så det blir askalas :crash

ja...

Jag gjorde en sida i lördags på 5 min, hehe
kolla bilderna blir nog sånt skit...
jag har planerat all redigering och väntar på att min mor ska handla firewire ingång och kabel, sen ere ROCK & ROLL!

vi ska mest flabba, t.ex vi ska köra pulka...då snackar vi inte på en kulle utan BERG =)

och helt skumma saker som...(förslag)

och lämna mer än gärna förslag till sidan och hälsningar i Guestbooken där pixs & movies ligger...

www.minix3m.tk ....

PS. jag trodde alla skulle bli "jävla fjantar" men vart ännumer possitiv till filmen, klart den åker upp... :slicka DS.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing