Är det bra pris på Berikställ?

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Hoj
*S Å L D*
Hej! Ska nu köpa nytt ställ och har kommit fram till at det som passar tillsammans med min gula er6 är ett helsvart ställ. Jag har nu hittat ett ställe i Holland där jag kan få hem ett ställ inkl. frakt för 5 800kr. Det är ett Berik 4493.

Ska jag slå till?

Bifogat

• producto_848_0.jpg
    producto_848_0.jpg
    33 KB · Visningar: 138
Hej! Ska nu köpa nytt ställ och har kommit fram till at det som passar tillsammans med min gula er6 är ett helsvart ställ. Jag har nu hittat ett ställe i Holland där jag kan få hem ett ställ inkl. frakt för 5 800kr. Det är ett Berik 4493.

Ska jag slå till?

Kostar 7500:- här hemma för en vanlig svensson. Provade just detta ställ för en vecka sedan och det satt bäst av alla jag provat. Snyggt var det med :tummenupp Tror Berik håller hög klass på sina ställ så det är nog bara att handla om du gilllar det och får det för 5800:- :)

Last edited:

Ska jag slå till?

kör med berik ställ själv... kan bara säga att du kommer inte bli besviken sitter grymt:tummenupp

Tack så mycket för den här sidan, hittade riktigt snugga och billiga berik handskar!:tummenupp

Ja det är en riktigt bra sida, och de har en snabb service via mejl. Jag skickade ett mejl till dem vid nio-tiden på en söndag till dem och fick svar efter en timme.

Nu väntar jag bara på stället då det skickades i torsdags.:rolleyes:

Ja det är en riktigt bra sida, och de har en snabb service via mejl. Jag skickade ett mejl till dem vid nio-tiden på en söndag till dem och fick svar efter en timme.

Nu väntar jag bara på stället då det skickades i torsdags.:rolleyes:

okey, det är ju kanon. Kan du holländska eller har du ett lexikon, kan vara en fördel om man ska beställa.

Nu har stället kommit. Eller rättare sagt så kom det i tisdags. Men pga resa till luleå så fick jag det inte förän idag.

Mycket nöjd är jag och leverans från bikersbuyit gick snabbt och bra. 4 arbetsdagar tog det. De rekomenderas starkt.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back