Är det bara jag som har köpt en...

Cornfed

quoniam ego can
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Retta 98 + Retta 01
R1 och e så satans glad!!! varje gång jag sätter mig på min best så skriker jag i hjälmen, wheelar och känner mig som kungen på jorden... :mad:

Jag :4skrika varje gång jag vrider på rullen...

E det bara jag eller har ni en upplevelse med er båge som ni vill dela?

Cornfed skrev:
R1 och e så satans glad!!! varje gång jag sätter mig på min best så skriker jag i hjälmen, wheelar och känner mig som kungen på jorden... :mad:

en ny Retta! Man får grattulera...

jag bryr mig inte om vad andra säger...

att Rettan skulle vara livsfarlig, att den har kass kvalité

jag håller med dig, den e SKITKUL ..... :yoparty :tummenupp

grattis till en fin hoj :D

Ny hoj? :va

Tror Cornfed menar i allmänhet, samma R1 som "alltid".

Men jo, visst är man glad! :tummenupp

crazy martin skrev:
han menar nog hans gammla streetfighter :va :lol

Tror det med. Han vill ju bara dela med sig av glädjen han känner när han sitter på hojen sin.

Sen ska vi ju skriva vad vi känner när vi rider våra!..

... Har jag fel Cornfed?

Cornfed skrev:

Vi pratade ju om just det på Flygrakan senast! Jag håller med dig även om jag inte har en R1:a.
Att köra hoj är så jävla kul att det bara inte går att beskriva för någon icke invigd! Det bara är så jäv... :Rockbanan :rullandeu :drool :hoppa :jisses :rock :kär :banana :yoparty :D sköj!

Maverick_ou812 skrev:
Att köra hoj är så jävla kul att det bara inte går att beskriva för någon icke invigd! Det bara är så jäv... :Rockbanan :rullandeu :drool :hoppa :jisses :rock :kär :banana :yoparty :D sköj!

Hur vet du det ? du äger ju en släde & en traktor !!! :lol

(jag kommer att hacka på dig tills du bevisat att din ducce går att busa med lika bra som en R6/R1 som du var på väg att köpa)

Last edited:
wonderwizard skrev:
Hur vet du det ? du äger ju en släde & en traktor !!! :lol

(jag kommer att hacka på dig tills du bevisat att din ducce går att busa med lika bra som en R6/R1 som du var på väg att köpa)
He he he he he.... tracka på du bara... :tungan
Fast det där med att busa får jag nog ge upp. Får se vad Duccen duger till, den kanske man bara kan ragga brudar med (hemska tanke) och posera framför kiosken med? :hihi

Hur är din att köra med förresten.... :FU En vecka kvar till lussekörningen!

Cornfed skrev:

köp en retard :banana så kan du ju förverkliga känslan med att gasa på riktigt med sköna sladd nere på race hause :hihi

Maverick_ou812 skrev:
He he he he he.... tracka på du bara... :tungan
Fast det där med att busa får jag nog ge upp. Får se vad Duccen duger till, den kanske man bara kan ragga brudar med (hemska tanke) och posera framför kiosken med? :hihi

Hur är din att köra med förresten.... :FU En vecka kvar till lussekörningen!

tja, du e nog född posör :7peta

o min hoj ? den e i bitar, men jag kan inte hjälpa att du lämnar in viffern till honda center så fort du ska pumpa däcken :rofl

wonderwizard skrev:
tja, du e nog född posör :7peta

o min hoj ? den e i bitar, men jag kan inte hjälpa att du lämnar in viffern till honda center så fort du ska pumpa däcken :rofl
Hörrududu..... :fatta!
Ta isär en hoj kan jag också, att sätta ihop den däremot. Hmmmm.... gissar på att du får sälja din i delar och sen köpa en ny som håller ihop.
Jag har bytt både olja, filter och drivpaket samt plockat av hjulen för att byta däck flertalet gånger i år själv och den är fortfarande körbar.
Pumpa däcken är en baggis, det behöver man inte åka till Honda Center för, det klarar dom av på macken!! :D

Maverick_ou812 skrev:
Hörrududu..... :fatta!
Ta isär en hoj kan jag också, att sätta ihop den däremot. Hmmmm.... gissar på att du får sälja din i delar och sen köpa en ny som håller ihop.
Jag har bytt både olja, filter och drivpaket samt plockat av hjulen för att byta däck flertalet gånger i år själv och den är fortfarande körbar.
Pumpa däcken är en baggis, det behöver man inte åka till Honda Center för, det klarar dom av på macken!! :D

det e bara svingen som aldrig varit av på min hoj tidigare, så jag tror inte att jag behöver sälja den i delar. :tungan

men när jag e färdig, så kan du få testa en RIKTIG hoj :lol

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...