Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den ser väl hyffsat ok ut. Vad har du för storlek på den? Jämför med reglementet, och skiljer det inte rent för mycket, så bör det inte vara några
problem.. den där bak kanske ser lite liten ut, men svårt o säga på ett foto också..
Snyggt var det iallafall
..
Tack för komplimangen, blev riktigt impad av vad PR-byrån gjort!
/ Jens
Det är designern Aldo Drudi som gjorde den designen på 3:an till Biaggi när han körde 500GP.
![]()
Det är designern Aldo Drudi som gjorde den 3:an till Biaggi när han körde 500GP.
Anders är inte som oss andraRiktigt imponerande att du kan plocka fram en sådan sak ur huvudet![]()
Och hur mycket fortare åker du med dom där...![]()
/ Snabbast i Team Green
Som tävlingsledare skulle jag godkänna.
Jag kan väl få dra några olika situationer.
Din transponder ger ingen signal till tidtagningen. Jag vill gärna ha in dig för att rätta til det. Kan jag inte se siffrorna blir det knepigt. (Inte att förväxla knepigt med skämt. För jag lovar att det finns ingen humor i att kanske åka en sekund fortare på kval 2, och sen får gå på tiderna från första.
Eller kanske har du ett allvarligt fel på hojen som gör att jag vill ha in dig kvickt. Kan va mekaniskt. Oljeläckage kanske. Kul för alla??? Jag kommer få det svettigt nu.
Eller en gulflaggsituation. Om du kör om, eller blir drabbad. värdelöst vilket som än händer. Eller??
Sånt här händer hela tiden. Med tydliga siffror kan vi ta hand om en situation snabbare och säkrare. Jag hoppas några förstår bättre varför det är som det är nu.
Stefan Carlsson
Tja Zebban!
Kunde bara inte låta bli att ge en liten replik angående det här med att vara blind funtionär. Du är varmt välkommen att komma ut på en postering där vi, blinda, och i alla fall enligt vissa, i övrigt "korkade" individer försöker se vad det är för hoj som i mac 2 och lutad från posteringen, susar glatt förbi. Det är ju klart att när man står i besiktningen med mc:n en halvmeter i från sig så ser det mesta ganska bra ut. Med hänvisning till dina bilder så ser det ju, vad jag kan avgöra, bra ut när den står stilla.
Eldprovet kommer när du susar förbi därute, för då får vi se om vi kan se.
Ha´re
Ma Dalton
Fast det handlar väl i slutändan om att urskilja rätt hoj? Ta Fivers femma tex, den är ju rätt dold, men väldigt unik, hur lätt som helst att urskilja bland andra. Men visst är det extra viktigt om det råkar vara fem svarta R1'or och alla förare har rött ställ med svart hjälm...Som tävlingsledare skulle jag godkänna.
Jag kan väl få dra några olika situationer.
Din transponder ger ingen signal till tidtagningen. Jag vill gärna ha in dig för att rätta til det. Kan jag inte se siffrorna blir det knepigt. (Inte att förväxla knepigt med skämt. För jag lovar att det finns ingen humor i att kanske åka en sekund fortare på kval 2, och sen får gå på tiderna från första.
Eller kanske har du ett allvarligt fel på hojen som gör att jag vill ha in dig kvickt. Kan va mekaniskt. Oljeläckage kanske. Kul för alla??? Jag kommer få det svettigt nu.
Eller en gulflaggsituation. Om du kör om, eller blir drabbad. värdelöst vilket som än händer. Eller??
Sånt här händer hela tiden. Med tydliga siffror kan vi ta hand om en situation snabbare och säkrare. Jag hoppas några förstår bättre varför det är som det är nu.
Stefan Carlsson
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park