Är denna mp3 bra? Tipsa på equalizers!

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Inhandlade idag en Innovision IMX-300 för 400kr, bra köp eller dåligt, vad tror ni?

Sen behöver jag tips på hur jag ska öka trycket i den? Vill ju iaf ha 20mW på varje kanalutgång.

Tänkte på EQ50 . Den ger 10mW på varje kanal, kan det vara något? Eller vet ni någon starkare eller billigare?

Pr0bz skrev:
Inhandlade idag en Innovision IMX-300 för 400kr, bra köp eller dåligt, vad tror ni?

Sen behöver jag tips på hur jag ska öka trycket i den? Vill ju iaf ha 20mW på varje kanalutgång.

Tänkte på EQ50 . Den ger 10mW på varje kanal, kan det vara något? Eller vet ni någon starkare eller billigare?

www.edcon.se/... skrev:
Ger ca 2x förstärkning.

2x förstärkning... Det är precis på gränsen till vad som är möjligt att avgöra som högre (eller lägre) utan en direktjämförelse. Om det inte är själva EQ-funktionen du är ute efter, utan effektökningen, så skulle jag nog rekomendera dig att leta vidare.

Stortryne skrev:
2x förstärkning... Det är precis på gränsen till vad som är möjligt att avgöra som högre (eller lägre) utan en direktjämförelse. Om det inte är själva EQ-funktionen du är ute efter, utan effektökningen, så skulle jag nog rekomendera dig att leta vidare.

Okej, vad ska jag leta efter då? Tips på sökord? Hittar inget på förstärkare till hörlurar som är batteri/lithium-driven.
Känns som man skulle hitta byggkit för egen istället.

Last edited:
Clas Olsson har billiga slutsteg. Då blir det tryck! Dina medresenärer på T-banan kommer älska dig!

Starstriker skrev:
Clas Olsson har billiga slutsteg. Då blir det tryck! Dina medresenärer på T-banan kommer älska dig!

weii frågan är bara hur jag ska omvandla så mkt ström till ett så stort slutsteg. Kanske sätta en generator på fötterna.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg