Är biltemas blinkers bra?

tror det finns en tråd om biltemas blinkers , men om jag var du skulle jag lägga dom få örena det kostar på o få ngt bättre

Om det är dom med diod du menar så kan jag säga att dom vibrerar sönder om du har dom på en TLR. vet inte hur det går om man sätter dom på en hoj med r4.

;) finns billigare än biltemas körde skrot av biltemas på runt en månad,
o köpte billiga för 180:- paret håller än ett halvår senare

QUOTE=Krille-B;3875839]Om det är dom med diod du menar så kan jag säga att dom vibrerar sönder om du har dom på en TLR. vet inte hur det går om man sätter dom på en hoj med r4.[/QUOTE]

vibrerade sönder mina också ,fick svar via mail av biltema i våras att förbättringar på blinkersen skulle komma

Bifogat

• Bild 22338.jpg
    Bild 22338.jpg
    135 KB · Visningar: 164
Last edited:
Blinkers

QUOTE=Krille-B;3875839]Om det är dom med diod du menar så kan jag säga att dom vibrerar sönder om du har dom på en TLR. vet inte hur det går om man sätter dom på en hoj med r4.

vibrerade sönder mina också ,fick svar via mail av biltema i våras att förbättringar på blinkersen skulle komma[/QUOTE]

Var köpte du dom?

Last edited:
på yamahacenter ,vanliga lampor inte diod.
hade bara kravet att dom skulle vara små och klara besiktingen är såna som sitter på på bilden

Bifogat

• Bild 22395.jpg
    Bild 22395.jpg
    139.5 KB · Visningar: 157

QUOTE=Krille-B;3875839]Om det är dom med diod du menar så kan jag säga att dom vibrerar sönder om du har dom på en TLR. vet inte hur det går om man sätter dom på en hoj med r4.

vibrerade sönder mina också ,fick svar via mail av biltema i våras att förbättringar på blinkersen skulle komma[/QUOTE]

Fast vem fan monterar blinkers stumt på en offroad stånka?

vibrerade sönder mina också ,fick svar via mail av biltema i våras att förbättringar på blinkersen skulle komma

Fast vem fan monterar blinkers stumt på en offroad stånka?[/QUOTE]

:7peta monterade faktiskt oringar imellan arm o fäste o mutter o fäste för dämpning ,men när skräpet ligger o slår inne i blinkersen mellan alukroppen o glaset hjälper inte ens det ,
hela kortet med dioder låg löst o skramla runt på insidan ,fylla hela insidan med silikon som nån tipsat om hjälper säkert bättre men är lite sent nu,biltema har många bra produkter men blinkerserna var inte mycket o hurra för ,även några lv-åkare m r4:or här hemma lyckades skramla loss dioderna i våras så stånkevibrationer dödade inte dom iallafall

diodbaklyset på grisen sitter stummare än blinkerserna satt och det har aldrig krånglat trots vibrationer o grussprut

Har haft dessa blinkers från Biltema (82-339) i 3 månader utan problem.

visabild.jpg

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back