Är alla hemma som åkte från GP kl 23,30 ikväll?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Jodå Fabbe och Nino Hade älskat det :)

Och alla som vill se buset kan besöka GP nästa vecka, någon gång under söndag borde det vara fixat.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Här är fotot blomman!
det är inte säkert att bilden är tillräckligt stor, och tillräckligt bra kvalité för att förstora upp.

Dom ska kolla på det, hur stor den går att göra, men kan någon se om dem kan förstora bilden och göra så att den bli bra skärpa fortfarande?
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Hehe nu blev man bra nyfiken =P Vad e det för typ av lås ni behöver o vad e det för lås som skall "öppnas"?
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Här är fotot blomman!

Kan ni greja den i så hög upplösning som möjhligt?

Ett lås skall öppnas och ett nytt skall stängas.

Tycker det var en riktigt trevlig kväll på GP och man kännde hur man saknat allt folk som kör hoj.
Så gött att man inte behöver känna någon för att kunna prata med den samme om allt möjligt och snabbt bli vänner.
Det kan inte finnas i många grupper att det är så. Nmi är den senaste jag träffat och som vanligt tycker man alla är trevliga som fan :)

Satt och fundera på om vi skulle använda platsen bredvid istället?
JAg vet minst en till som gått bort som hade GP som en självklarhet så fort han åkte hoj faktiskt. Va tror ni andra om det?
 
Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Satt och fundera på om vi skulle använda platsen bredvid istället?
JAg vet minst en till som gått bort som hade GP som en självklarhet så fort han åkte hoj faktiskt. Va tror ni andra om det?

Det kan vara bättre att använda den platsen!
Använder vi den så är inget "förstört" iallafall...kanske är mer godkänt att göra så? Annars får vi gå till komunen och prata med dom?
 
Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
B :)

Pysch: vet inte vilken plats du menar ,, den med färdiga hål i, eller den befintliga som finns där?
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
B :)

Pysch: vet inte vilken plats du menar ,, den med färdiga hål i, eller den befintliga som finns där?

Hålen som fanns där!
Då slipper vi irritera onödiga med att öppna låset, samt att någon får på sig att återställa efter oss. Detta är något som jag vill ska stanna kvar där!!!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hålen som fanns där!
Då slipper vi irritera onödiga med att öppna låset, samt att någon får på sig att återställa efter oss. Detta är något som jag vill ska stanna kvar där!!!
Jag med, så jag pratar med Komunen nu.... ska höra vad dem säger.

Bilden som är postad i tråden är dock inte speciellt bra... så om någon har någon bra bild på Nino med hög upplösning som är ganska stor så skicka gärna den till mig!

mvh. Blomman
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
mm det va det jag menade, fast ska vi inte vara lite outlaws då? :)
Kommunen kommer inte att gå med på det, gör dom det så har du fan nog värsta munlädret som nånsin funnits :)

Lycka till
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
mm det va det jag menade, fast ska vi inte vara lite outlaws då? :)
Kommunen kommer inte att gå med på det, gör dom det så har du fan nog värsta munlädret som nånsin funnits :)

Lycka till
Min mun är bättre än de flestas ;) :rolleyes:


Varför känns det fel att skojja såhär, fabbe och vi gjorde det jämt annars... men nu känns det lite fel....
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Min mun är bättre än de flestas ;) :rolleyes:


Varför känns det fel att skojja såhär, fabbe och vi gjorde det jämt annars... men nu känns det lite fel....

För min del började det som ett skämt, en rolig sak. men ju mer jag tänker på det så vill jag att det ska vara ett framtida minne som bistår. Annars får det bli som vi pratade/skojade om!!!
 

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Min mun är bättre än de flestas ;) :rolleyes:


icon_eek.gif
 

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Ort
gbg
Hoj
hojlös
Kan ni greja den i så hög upplösning som möjhligt?

Ett lås skall öppnas och ett nytt skall stängas.

Tycker det var en riktigt trevlig kväll på GP och man kännde hur man saknat allt folk som kör hoj.
Så gött att man inte behöver känna någon för att kunna prata med den samme om allt möjligt och snabbt bli vänner.
Det kan inte finnas i många grupper att det är så. Nmi är den senaste jag träffat och som vanligt tycker man alla är trevliga som fan :)

Satt och fundera på om vi skulle använda platsen bredvid istället?
JAg vet minst en till som gått bort som hade GP som en självklarhet så fort han åkte hoj faktiskt. Va tror ni andra om det?


kunde inte sagt det bättre själv! alla är riktigt schyssta som man träffar och det känns som om man känt varandra i flera år! man känner sej hemma bland alla hojåkare:)

ta det lungt i trafiken alla å kör försiktigt!
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
För min del började det som ett skämt, en rolig sak. men ju mer jag tänker på det så vill jag att det ska vara ett framtida minne som bistår. Annars får det bli som vi pratade/skojade om!!!
jag är på vilket som , funkar inte det ena så kör vi det andra helt enkelt. :)

kunde inte sagt det bättre själv! alla är riktigt schyssta som man träffar och det känns som om man känt varandra i flera år! man känner sej hemma bland alla hojåkare:)

ta det lungt i trafiken alla å kör försiktigt!

just i denna mcvärld så verkar det så lätt att komma in i en gemenskap, skitkul :)
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top