Äntligen!!!

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Ort
Granne med Gelleråsen.
Hoj
DBS
Efter jagande på en vettig hoj har jag äntligen funnit mitt skötebarn. Det har varit problem med trasiga mototrer, oseriösa säljare och en kräsen köpare :huvet , men tackvare sporthojs eminenta annonstorg hittade jag en trevlig mille. :tummenupp

Jag vill även passa på att tacka min vapendragare, crashtestdummie som stöttat mig under denna resa (han har varit mkt, mkt, mkt... hjälpsam).

Nu vill jag önska alla bikers, raceputtar, cruisers och alla andra på två hjul på sporthoj en riktig bra hojsommar...
 
anol70 skrev:
Efter jagande på en vettig hoj har jag äntligen funnit mitt skötebarn. Det har varit problem med trasiga mototrer, oseriösa säljare och en kräsen köpare :huvet , men tackvare sporthojs eminenta annonstorg hittade jag en trevlig mille. :tummenupp

Jag vill även passa på att tacka min vapendragare, crashtestdummie som stöttat mig under denna resa (han har varit mkt, mkt, mkt... hjälpsam).

Nu vill jag önska alla bikers, raceputtar, cruisers och alla andra på två hjul på sporthoj en riktig bra hojsommar...
:rodnar thihihi... :tummenupp välkommen tillbaka till hojvärlden
 
crashtestdummy skrev:
får väll se hur du säger när du hör "WIIIIIIIIIIIIIHOOM" och ser mina bakljus i horisonten :yoparty

Såvida inte din hoj redan har vibrerat sönder p.g.a. twinmotorns muller. :hihi
 
crashtestdummy skrev:
det gäller att hålla vänster om rökpuffarna när man närmar sig. :tungan
precis :näsblod , dockan och du vet han att motorn bara är inkörd :fatta! så vi fär väl se vem som kommer att vara svart av gummi i sommar... :blah

Jag tror nog vi ska kunna övertyga dig oxå... :cool: :mattias :öl :rock
 
Last edited:
anol70 skrev:
Efter jagande på en vettig hoj har jag äntligen funnit mitt skötebarn. Det har varit problem med trasiga mototrer, oseriösa säljare och en kräsen köpare :huvet , men tackvare sporthojs eminenta annonstorg hittade jag en trevlig mille. :tummenupp

Jag vill även passa på att tacka min vapendragare, crashtestdummie som stöttat mig under denna resa (han har varit mkt, mkt, mkt... hjälpsam).

Nu vill jag önska alla bikers, raceputtar, cruisers och alla andra på två hjul på sporthoj en riktig bra hojsommar...


Grattis till hojen!!!! :tummenupp
 
tyckte millen såg stor ut när man var nära, men i backspegeln såg den jätteliten o ch försvann helt ibland...... :hoppskrat
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top