Äntligen!

sirdius

Pain is temporary, honor is forever.
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
Gsxr1100-86
Nu är premiär turen på nya hojen avklarad. :D . Helt underbart! Och man kände inte hur kallt det var, för fingrar och fötter domnade bort nästan direkt av kyleffekten :yoparty . Men det får gärna bli nån grad varmare till nästa gång.

sirdius skrev:
Nu är premiär turen på nya hojen avklarad. :D . Helt underbart! Och man kände inte hur kallt det var, för fingrar och fötter domnade bort nästan direkt av kyleffekten :yoparty . Men det får gärna bli nån grad varmare till nästa gång.

Helvete, här är det snö......
Hojen påställd, besiktning bokad.....men var är våren???? Sverige suger balle, mer växthus-effekt . :hihi

Jag kom precis in från min premiärtur för året. Fy f*n va skönt de va!
Torrt på vägarna och solsken, men kallt som tusan... Termometern ligger o svajar runt nollan :D

Hmm... tror våren kommer ett par veckor snabbare i Umeå jämfört med vad jag är van vid från Östersund, men än är det högvinter.

Jag körde igår med endurofälgar/crossdäck och dåligt me luft. Sen bytte jag fälgar idag till motard och var ute och körde. Så jävla gott! :)

Har kört jag med!!

Jag tror det var den 10'e gången jag tog ut hojen i år, sist jag körde (cd 2 v. sen) var det -6,7. aj aj, idag var det bara -0,5!!! Våren kommer!!!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg