Äntligen ....................

thundrace skrev:
Klabbar det med tid så hör av dig,jag kan nog lura in dig hyffsat snabbt :tummenupp

nu e jag så körkåt att jag nästan köper en EU moppe...

jobbar du på SBP eller ? för jag tvekar ju att köpa R6:an eftersom jag inte vet hur det blir med tider..

jag har sålt min lägenhet, fått stålarna, flyttat, flyttstädat, fått garage, köpt all utrustning... också sitter jag här utan hoj... fan vad det SUGER :mad:

Thundrace har en liten firma ute i Ekeby som heter Roll'in där han kränger däck och fixar med hojar & bilar.
Fixar & fixar, Du får göra det mesta av jobbet själv medans mister röker och dricker kaffe och kränger ett och annat däck :hihi

Otee skrev:
Thundrace har en liten firma ute i Ekeby som heter Roll'in där han kränger däck och fixar med hojar & bilar.
Fixar & fixar, Du får göra det mesta av jobbet själv medans mister röker och dricker kaffe och kränger ett och annat däck :hihi

men vadå jag göra mesta jobbet ????? det e ju reg. bes. som skall göras... vad e det som måste fixas då ? eller jag e bara trög ? :D

Om man behöver fixa något sin hoj så kan man åka ut till thundrace som erbjuder sig att hjälpa till. Men när du väl kommer dit så blir man beordrad att ta på sig blåstället och skruva själv.

Till fakta, thundrace är en skit trevlig grabb som gärna hjälper till fast han igentligen inte har tid. Vad han för kontakter på SBP vet jag inte men han kan säkert ordna fram en tid till dig.

låter ju bra...

vad jag tänkte på är ju att det finns verkstäder som får lov att bes. bilar... tänkte om han va en sådan.. men iofs så är det ju en ny registrering, så det kanske inte går ändå.

vill ju med ut på tisdagsturen.... men det kan man nog glömma....

måste ta en öl o lugna ner mig.... :lol

Otee skrev:
Om man behöver fixa något sin hoj så kan man åka ut till thundrace som erbjuder sig att hjälpa till. Men när du väl kommer dit så blir man beordrad att ta på sig blåstället och skruva själv.

Till fakta, thundrace är en skit trevlig grabb som gärna hjälper till fast han igentligen inte har tid. Vad han för kontakter på SBP vet jag inte men han kan säkert ordna fram en tid till dig.

Otee är en jävla typ.. :tummenupp Jag har lite känningar inom sbp och skall ringa nu och kolla om dem kan hjälpa mig...fan.man försöker hjälpa till i alla fall...Otee med vänner är alltid välkomna,har jag inte tid så hjälps vi åt..en av liftarna är alltid ledig.. :fyllisar

Jag har en tid idag klockan 09,30 du kan ta men jag får inte tag i dig!!! Pma mig ditt nummer...

SATAN !!!

missa ju ditt inlägg... helvete.... jaja... jag har iaf skickat ett pm med mitt nummer.... ring om det dyker upp fler bra tider :tummenupp

wonderwizard skrev:
troligtvis blir det så... har en röd/vit på G för en billig peng (import ej reggad)
samt mailat på en blå/vit r6:a (import förra året) för lite mer... så kan jag hitta en blå R6:a för dom pengarna jag vill lägga så tar jag klart den :D

men sedan finns det ju relativt billiga gsxr 600 & 750 på marknaden nu, men då vill jag ha en blå/vit eller svart/grå.. måste ju passa till mitt nya fina ställ :lol

men inom 1-2 veckor skall jag ha hoj iaf.... annars :brinnerup

Ska du köra bana???? isåfall 600 kanon

Men vill du busa är det lite klent med 600 :tuttar

750 Eller ännu bättre GSX1000R och du blir kung på bus :Bugar :Bugar

wonderwizard skrev:
Skinnställ = Arlen ness velocity ställ (svart) (lika som Otee) :lol
Hjälm = Shoei raid svart (lika som otee) :lol
Handskar = Arlen ness
Stövlar = Oxtar gore-tex TCS sport
ryggskydd = okänt märke
halsduk = svart med vita döskallar :lol

:hihi :hihi :banana