Keno
Guest
Nu så har ja blivit av med plastraketen och hämtat min nya KTM 660 SMC.
Nu är det bara att vänta på reg-plåten och montera twin titan systemet.
Känns lite surt att vänta när det e så gött väder.
Men nästa vecka blir det premiär.
Finns det nå grabbs på motard i Köping/V-ås område som har lust att ta med en "rookie" och visa var skåpet ska stå??
Nu är det bara att vänta på reg-plåten och montera twin titan systemet.
Men nästa vecka blir det premiär.Finns det nå grabbs på motard i Köping/V-ås område som har lust att ta med en "rookie" och visa var skåpet ska stå??
