hållundan skrev:MörklilametallicThats the color
Annars kanske en mörk mörk blå/grön nånting? Det tycker jag är riktigt snyggt.
![]()
Inte lila men kanske den där gröna förgen du skriver om, har du något exempel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:MörklilametallicThats the color
Annars kanske en mörk mörk blå/grön nånting? Det tycker jag är riktigt snyggt.
![]()
Japp, men lite sånt där "glitter" i. Det blir kanon detVapor skrev:Mörkgrå metallic. Mumma!
Näe, jag har inget radikalt exempel på den färgen. Kommer inte riktigt ihåg var jag såg den.bebbe skrev:Inte lila men kanske den där gröna förgen du skriver om, har du något exempel?
Vapor skrev:Jag har ju annars lite pumpa-orange färg som jag skulle haft till min nuvarande svarta r6:a. Kostade ca 700:- men du kan få den jäääääätte billigt. Bara jag blir av med den. hehe![]()
bebbe skrev:Dom nya små blinkersena som jag har köpt verkar vara lite speciella, funkar inte om jag kopplar dom rakt på men om jag ger dom konstant ström och skippar reläet så blinkar dom kanon fintSitter det något litet relä i krets kortet till dioderna kanske
Någon som vet?
Vapor skrev:Har ingen aning, men allt blir kanonfint. Synd att du inte valde en mer originell färg, men som tidigare skrivet, mattsvart är alltid snyggt![]()
bebbe skrev:Här kommer dom sista bilderna på hojen, så gott som klar![]()
Fast det är klart, nr skylten skall ju också dit![]()
Vapor skrev:Det va ett av de snyggaste ombyggda objekt jag sett. Kan bero på att spettan är snygg original också.
Fast här är något ännu snyggare![]()
Vapor skrev:Vad jag va mest rädd för när jag skruvat ihopa min hoj var att allt skulle rasa väck, för det är som du säger dålig passform på vissa kåpdelar. Allt tycks sitta löst. Ett tips är att gå över allt en extra gång. Jag tappade mitt ena bromsok på framhjulet när jag va ute och testkörde den i en relativt hög/olaglig hastighet. Snacka om att man blev nervös när man hör något skramla vid framfälgen och frambromsen slutar fungera när vägen tar tvärslutar 100-150m framför en!
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |