Äntligen!

Härligt:tummenuppkör Delar din glädje, kör försiktigt:)

Två månader? really...

Det är inte omöjligt, för några år sedan så var det 11 plusgrader många dagar i nov/dec, har själv kört hoj i dec, jan, feb.

Last edited:
fan hoj får bli nästa år har lagt ner över 40 000 på kortet :( så jag får samla på mig igen då :( "hatar studentlivet just nu :("

nån som känner sig generös o vill ge bort en mc till en flitig student??? :Bugar:Bugar:angel

Det innebär att du nu inte kommer köra hoj på 6-7 månader. Även vana förare med 10 års och flera 1000 mils erfarenhet blir "kalla" över vinteruppehållet och tar det lugnt i april/maj för att hitta känslan igen. Betänk då hur du kommer att känna dig med 0 mils erfarenhet på egen hand. :gnissla Så jag vill verkligen passa på att säga ta det svinlugnt i vår. Träna gärna lite inbromsningar på någon tom parkeringsplats och lite egna manöverövningar och kör lugnt med blicken långt fram sedan i trafiken.

Lycka till och spendera vintern med att läsa massor av hojtips-trådar här på sporthoj, köp Bikes begagnatguide och gå igenom MCNs test/recension sajt för olika hojar. :tummenupp

Grattis till kortet!! (Det går inte att ha roligare för de tusenlapparna)

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...