Äntligen!

X_Vanquish

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
zx750r
Äntligen har man kortet i handen! wtf! kan inte beskriva hur glad man är!
Fan nu mot att lösa min nästa dilema skaffa hoj :D
hehe
Vill bara skriva av min glädje!

fan hoj får bli nästa år har lagt ner över 40 000 på kortet :( så jag får samla på mig igen då :( "hatar studentlivet just nu :("

nån som känner sig generös o vill ge bort en mc till en flitig student??? :Bugar:Bugar:angel

fan hoj får bli nästa år har lagt ner över 40 000 på kortet :( så jag får samla på mig igen då :( "hatar studentlivet just nu :("

nån som känner sig generös o vill ge bort en mc till en flitig student??? :Bugar:Bugar:angel

Det är väl spenderade pengar :tummenupp (även om det var lite mycket) där du får återbäringen i form av körglädje :squid och massor av höjd livskvalitet :banana
Grattis till kortet, du får försöka låna hoj av en kompis tills kassan fylls på igen.

KUL KUL KUL ... :tummenupp.Ja har du lagt ner F-Ö-R-T-I-O-T-U-S-E-N kronor på ett mc kort då är du säkert värd det alla gånger.Ta det nu bara lugnt när du väl skaffat hojen och tänk på att man lätt glömmer när man inte kört hoj på en tid när du ger dig ut i trafiken. :)

Grattis!

Känner en speciell respekt för de som endast har A-behörighet. Känns väldigt dedikerat. :D

Troll?? 40 k på kk :s, hur i h*lvete?

Har man inte möjlighet till privat handledare och kanske är helt ovan att köra på 2 hjul och dessutom helt utan trafikvana drar det lätt iväg.

Det är ju inte direkt billigt med körlektioner och riskutbildningar...

Ett stort GRATTIS:tummenupp

Två månader? really...

Jupp, paPs funderar på att "go textile" nu när hösten nalkas. Mitt vinter läder börjar ge upp. Sömtejpen börjar komma ut som serpentiner nere vid fötterna.

Last edited:
Grattis till kortet!

40000:- låter mycket men det är väl inte mer än 30 turer med körskola, risk1 och 2, körprov, teori och 30 är inte mycket om man aldrig kört tidigare och dessutom inte har körkort.

Måste bara tillägga att lära sig långsamt har inget med hur bra man blir som förare i slutändan. Läste nyligen om Frank Andersson med flera EM- och VM-guld. Han förlorade sina 40 första tävlingsmatcher, alltså 0-40. Skam den som ger sig.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti