Äntligen!

Kalin

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2010
Hoj
Suzuki GSXR -01
Hej hej,

Så var man en i gänget då! :yoparty

Är inne på min fjärde MCsäsong nu och kände att det var dax att skaffa sig en profil här så man hänger med i "tugget".
Min nuvarande hoj är en Gixxer 1000cc -01, som jag shoppade precis innan jul. Med andra ord är det ett par seeega månader man har framför sig nu, innan man får komma ut och se vad den går för.

Förutom att längta till våren så lägger jag mycket av min fritid på gymmet. Får ju passa på nu innan säsongen kommer igång, då är det prio MC som gäller.

Ha det gött där ute, så ses vi på vägarna i sommar!

// Karin :hej

Tjenare tjejen!
välkommen och hoppas du blir nöjd med hojjen.
vi ska se vad den går för så fort vägarna blir torra och fina.
Då får vi samla ihop hela lerums packet och luftar bågarna tycker jag.
Hälsningar BRIMSE :banana

Välkommen :hej

Kika in i Göteborgsforumet för körningar, fika, fester osv :tummenupp

Tack allihop!!! :)

Sitter här och planerar en liten mini-MCsemester nu. Ser iaf ut att bli 4 tjejer som hänger med! Kul!
Funderar även på vad man ska skriva på sin SH-tröja... :tungan Får fundera vidare på det, våren lär ju inte komma än på ett tag!

// K

Varmt välkommen!!

Spana in The Pink Ladies Mcs forum, hade varit kul att träffas när ni ska iväg på mc-semester om ni har vägarna förbi. :tummenupp

Varmt välkommen!!

Spana in The Pink Ladies Mcs forum, hade varit kul att träffas när ni ska iväg på mc-semester om ni har vägarna förbi. :tummenupp

I år bär det av uppåt i landet, vad det ser ut som nu!
Var precis längst ner i Skåne och hämtade hojen :tungan. Men har vi vägarna förbi, så hojtar jag till!!:)

Tjenare tjejen!
välkommen och hoppas du blir nöjd med hojjen.
vi ska se vad den går för så fort vägarna blir torra och fina.
Då får vi samla ihop hela lerums packet och luftar bågarna tycker jag.
Hälsningar BRIMSE :banana

Hallåå, va kul!
Visst ska vi det. Synd att jag missade er i sommar!!
Vet inte varför jag bommade er, men jag har för mig att jag var på väg hem från jobbet när jag blev omkörd av er! :yoparty

See u!

Last edited:
Welcome gixxergirl!:hej
Kul mer fler tjejer som kör riktiga hojar. Ni verkar bli fler och fler, kul!
:tummenupp

Ja den är verkligen identiskt med en polares hoj som såldes i höstas... :D

Åkte ner och hämtade den dagarna innan jul. Bra sugen på att få provköra den ordentligt nu! Har kört 30 meter igenom verkstan med den :tungan

Hej och välkommen! några månader kvar bara sen är det bara att köra, köra och köra

Tack!
Ja, det kommer att bli NAAJS!! :yoparty

Last edited:
Back