Äntligen!

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Speed Triple
Hoj
Sörmland
Ulf Lundell slutar med musik

Nöje 26 sep 12:26

Ulf Lundell säger sig vara på väg att sluta med musiken. Vid turnépremiären i Gävle på torsdagen sa han sig vara "här för att påbörja ett avsked." Enligt DN:s utsände på plats förklarade Lundell att han turnerat i örebr 30 år och att han kommit upp i en ålder där "självet hunnit ifatt jaget". Enligt DN uppgav Lundell att han tänker sluta med musiken inom ett till två år.

http://www2.blocket.se/news?id=162918,162919&ca=11_s
 
Hur kan man sluta något man inte påbörjat?
Fyllesång och musik är inte riktigt synonymt. ;)
 
Jag förväntar mig att Metallica sluter upp i trenden, efter senaste fiaskot.
 
Snälla låt det vara en trend....Gessle, Ledin, Le Marc, KENT!!!
 
Personligen skulle jag se att alla pseudo-kändisar från t.ex. Idol & annat trams dog bort omeldebums. Men visst är det skönt att den gamle kommu-alkisen äntligen har fattat vad han inte ska hålla på med. Kom på en person till som får mig att vomera: han som sjöng i, var det Arvingarna, och sen nått tramsband (Alkazar eller vad de nu heter?). Fasiken heter puckot? :va
 
Basshunter kan oxå få ruttna i en fuktig grav om ni frågar mig.
 
Ja, ÄNTLIGEN! Fattar inte vad Ulf Lundell har bidragit med. Skitmusik tycker jag iaf. Ska bli gött att slippa höra eller läsa om honom.

För övrigt håller jag med tidigare inlägg på artister som kan lägga ner.

Magnus Uggla - Helkass, varenda låt låter likadan.
DiLeva - Kommentarer överflödiga.
BWO - Blir förbannad bara jag tänker på dem.
Tomas Ledin - Vägrar inse att 80-talet är slut "Gilla läget" är något han borde ha gjort.
Per Gessle - Tillgjord hes stämma som bara matchar den tönt han är.
GES - Tre avdankade wannabee´s som tror de sjunger bra.
 
Last edited:
Ja, ÄNTLIGEN! Fattar inte vad Ulf Lundell har bidragit med. Skitmusik tycker jag iaf. Ska bli gött att slippa höra eller läsa om honom.

För övrigt håller jag med tidigare inlägg på artister som kan lägga ner.

Magnus Uggla - Helkass, varenda låt låter likadan.
DiLeva - Kommentarer överflödiga.
BWO - Blir förbannad bara jag tänker på dem.
Tomas Ledin - Vägrar inse att 80-talet är slut "Gilla läget" är något han borde ha gjort.

Du glömde Gessle - han är sketkass
 
AppAppApp.......G.E.S......för helvete. Glennmark-Eriksson-Strömstedt. Låter ju som man drar ett knuditt rep genom ett SO arsle.:huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top