Äntligen!

Tråkigt tråkigt.. Försök att puscha på att köpet hävs men går det inte så försök att övertala honom att mötas på typ 2000:- för handpenningen istället för hela summan på 5000:-. Jobba sen extra mkt så har du snart fått in pengarna igen men visst suger det att bli av med några tusen som man kunde gjort något annat med.. Lycka till!

Jag fick faktiskt tillbaka alla pengar. Så ingen fara med det.
Har faktiskt lärt mig en hel del efter det som har hänt. :tummenupp

Det är läskigt att handla privat, bäst att inte springa in i något och verkligen undersöka saker och ting. Men det har du ju redan lärt dig.
FMX är inte den mest spännande hojen i världen, men det är kvalitet på den. Det funkar skitbra att brumma omkring på den och skrämma tanter med slipon samtidigt som man funderar på vad det är för hoj man skall ha egentligen. Går billigt, försäkrad billigt.

Det sagt. Vill du köpa en FMX?

Haha nejdå Alex, det gjorde jag inte. Behövdes inte den här gången.
:tummenupp

Jag kände efter att provkört en KTM 660 och en SXV 550 att det är en pigg hoj jag ska ha. Efter ett varv runt folkungagatan så kände jag att allt var så jevla rätt. Haha skrämma tanter är alltid lika kul, men tack för erbjudandet floff!

Nu är det läggdags. Imorgon ska det jobbas och sen ut och kolla på lite motorcyklar!

Kanon:tummenupp Lägg nu pengarna på en Husa 650 istället:D

Nja! Har alltid tyckt om Husa men det blev en KTM 625 -06, uttagen 07. Köpte den av en jevligt trevlig kille från Midsommarkransen, allt gick jättebra. Ställde den precis i garaget. Fan vad bra man mår just nu efter allt jevla skit som jag varit med om på 660.

Nja! Har alltid tyckt om Husa men det blev en KTM 625 -06, uttagen 07. Köpte den av en jevligt trevlig kille från Midsommarkransen, allt gick jättebra. Ställde den precis i garaget. Fan vad bra man mår just nu efter allt jevla skit som jag varit med om på 660.

Grattis! =)

Happ. Idag så skulle man ner till garaget och plocka ut motorcykeln för en sväng. Kul och se då att någon totalförstört tändninglåset samt försökt att få loss styrlåset så det är trasigt med. Går mot garageporten för att se om de gjort något med låset där och får då se att de brytit upp hela låset där med
Det stod två andra motorcyklar där med. En chopper som tillhör min granne, som de försökte starta men inte lyckade att sno pga batterifel. Ducatin som stod där nere hade däremot mindre tur. Tjejen till ägaren av choppern hörde tydligen ducatin 06 på morgonen åka iväg.

Mer info kommer snart.

Fin hoj, pris?

Alltid ska det vara någon jävla pundare...:mad:

Jag betalade 59K.

Jo precis. Känns så sjukt jobbigt att inte få köra sin motorcykel. Synd att man inte är psykopat och synd att jag inte fanns där den morgonen och synd att det inte är lagligt att skjuta folk! Helvete! :huvet

Men fan vad drygt, lider med dej ! Men efter regn kommer sol :-)

Jag betalade 59K.

Jo precis. Känns så sjukt jobbigt att inte få köra sin motorcykel. Synd att man inte är psykopat och synd att jag inte fanns där den morgonen och synd att det inte är lagligt att skjuta folk! Helvete! :huvet

Lägga paintboll kulorna i frysen och sen.. Jävlar!!!:mad: :tungan

Fan va man blir lack på de j...vlarna som ska sno och förstöra. Hade jag sett någon som försökte sabba eller sno min hoj så vete f..n vad jag hade gjort. Och inte blir det bättre försäkringsmässigt när skadorna på stöld verkar öka som en flock nyfödda kaniner.. Hoppas det inte var för allvarligt med förstörelsen på hojen så du kan ut och rasta henne:tungan

Fan va man blir lack på de j...vlarna som ska sno och förstöra. Hade jag sett någon som försökte sabba eller sno min hoj så vete f..n vad jag hade gjort. Och inte blir det bättre försäkringsmässigt när skadorna på stöld verkar öka som en flock nyfödda kaniner.. Hoppas det inte var för allvarligt med förstörelsen på hojen så du kan ut och rasta henne:tungan

Jag hade aldrig hunnit lämna in försäkringspapprerna så försäkringen går genom gamla ägaren, och självrisken ligger på 3000 kronor. Ska bli kul att betala den summan för 20 minuters körning.
Som sagt styrlåset och tändningslåset är paj. Så jag kan varken starta eller rulla iväg hojjen därifrån. Allt annat verka vara okej.
Motorcykeln som blev snodd:

motorcykel: Ducati 900SS
regnr: HKU 705

skulle du se eller höra något ring till 0737520848 eller PM.

Back