Äntligen!!

Krull

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2005
Hoj
zx9r
Då var man äntligen med hoj då...Synd bara att säsången är slut. :5sure
Det blev en zx9r -95 som är svart.

Krull skrev:
2557105 Då var man äntligen med hoj då...Synd bara att säsången är slut. :5sure
Det blev en zx9r -95 som är svart.

...:tummenupp

Slut...:va ingen snö vad jag kan se?

:hojraket

La in en bild i garaget oxå...

Känns som att jag får ta tillbaka allt vad slut på säsången heter i alla fall..:)

Krull skrev:
2557381 La in en bild i garaget oxå...

Känns som att jag får ta tillbaka allt vad slut på säsången heter i alla fall..:)
grattis den va gö fin ...:tummenupp

Fin hoj, grattis! Börjar bli rätt skapligt med hojjar i lilla köping nu. Kul! :)

Malmus skrev:
2557438 Så grönt är inte gräset i Eskilstuna:va Inte bild tagen från idag va?:rolleyes:

Skarpt!!

Jag har handlat hojen av en kompis, och bilden är tagen då jag fick prova den i sommras.

Tias skrev:
2557637 Fin hoj, grattis! Börjar bli rätt skapligt med hojjar i lilla köping nu. Kul! :)

Du jobbar getrag va?!

Last edited:
Krull skrev:
2557660
Du jobbar getrag va?!

[ot]
Japp, stämmer bra! Men företaget tyckte tydligen (förra veckan) att jag bara skulle jobba tills den 30juni nästa år sen fick det räcka :huvet :D Du jobbar själv där med va? Hoppas du klarade dig iaf![/ot]

Tias skrev:
2557748 [ot]
Japp, stämmer bra! Men företaget tyckte tydligen (förra veckan) att jag bara skulle jobba tills den 30juni nästa år sen fick det räcka :huvet :D Du jobbar själv där med va? Hoppas du klarade dig iaf![/ot]

Japp det gör jag och jag klarade mig.. Fan det är så mycket folk man känner igen, som är i "våran" ålder som fick gå... ILLA!!
Hoppas det löser sig!
Var inte du på gälleråsen och körde?! Jag var där som funktionär fram till lunch. Sen glassade jag bara omkring.

Back