Äntligen, träning hela hösten och vintern!

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
För nu har jag köpt cross!!

En KTM 450 SXS, Ska bli kul att prova den, det som jag kände skillnad på sådär på direkten var att den är mycket lättare än 525,an..att det gick visste jag inte :tungan

Fan va kul! Är också ute efter en cross, men det blir en 250cc 2-takt för mig :)

Grattis! Satsningen ni gör känns helrätt, jag tror du blir nästa års utropstecken! :tummenupp

sirSmokealot skrev:
2477799 Grattis hehe :D

Pah och vem säger att hot inte funkar =D

RookieSM skrev:
2477911 Grattis! Satsningen ni gör känns helrätt, jag tror du blir nästa års utropstecken! :tummenupp

Jag hoppas att jag kan träna mycket i höst och vinter, tror det kommer hjälpa mig som fan, men att bli ett utropstecken vette fan..Det krävs nog lite mer :tomten

Kul är det me cross iallafall, har tvättat den i 1½ timme nu så nu jävlar glänser den.

Last edited:
Jocke W skrev:
2477784 men gläds med mig nu då! :mad:

Grattis Jocke, jag får väl masa mig iväg och köpa nå´t jag med då. Så man inte kommer efter med träningen. Men nästa år kör vi ju i varsin klass. Får väl hitta någon ny "ärkerival" :D
Skada dig inte nu, så du går gipsad hela vintern. :pannkyss

RaceMe skrev:
2478384 Grattis Jocke, jag får väl masa mig iväg och köpa nå´t jag med då. Så man inte kommer efter med träningen. Men nästa år kör vi ju i varsin klass. Får väl hitta någon ny "ärkerival" :D
Skada dig inte nu, så du går gipsad hela vintern. :pannkyss

tack ;)

Ja jag vet, jag har gillat att ha dig som ärkerival, ja får byta till 450cc 2008 om du fortfarande sitter på hojjen då :tummenupp
Nej ingen skada!

har du provat att hoppa med 525'an och 450'in. isåfall, är det stor skillnad på hur stabila dom är i luften?

själv kör jag cross med en 525 och jag tycker den är väldigt känslig i luften. lite för lite gas och framhjulet dyker så in åt helvete. jag provkörde en 250 4takt på banan sist och med den kändes det som att man kunde gasa eller släppa gasen eller göra hur som helst i luften. den var ändå helt stabil. jag är väldigt nyfiken på hur 450'in är.

är det föresten någon som har koll på varför alla freestylefmxkillar kör 2takt? på min nybörjarnivå känns en 250 fyrtakt mycket lättare att hoppa med en tvåtakt.

bmwjohan skrev:
2478561 har du provat att hoppa med 525'an och 450'in. isåfall, är det stor skillnad på hur stabila dom är i luften?

själv kör jag cross med en 525 och jag tycker den är väldigt känslig i luften. lite för lite gas och framhjulet dyker så in åt helvete. jag provkörde en 250 4takt på banan sist och med den kändes det som att man kunde gasa eller släppa gasen eller göra hur som helst i luften. den var ändå helt stabil. jag är väldigt nyfiken på hur 450'in är.

är det föresten någon som har koll på varför alla freestylefmxkillar kör 2takt? på min nybörjarnivå känns en 250 fyrtakt mycket lättare att hoppa med en tvåtakt.

Ja asså det blir inga jätte hopp med 525,an eftersom ja bara kör motard me den, så det blir inga långa hopp direkt, men den är helt okey i luften.

Återstå att se hur 450in beter sig.

Heja Jockeponken. :pannkyss :tuttar

Jag vill oxå ha fler motorcyklar :tomten

Som Lasse säger - gå inte och slå dig nu så nästa säsong blir lika gipsad som i år :tungan :)

Supermoto skrev:
2479040 Heja Jockeponken. :pannkyss :tuttar

Jag vill oxå ha fler motorcyklar :tomten

Som Lasse säger - gå inte och slå dig nu så nästa säsong blir lika gipsad som i år :tungan :)

äh var ju bara gipsad i 3 veckor :D
Du får sälja bussen och köpa cross :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back