Äntligen snö

strax utanför sundsvall ca 30-50cm :yoparty

det var ju kalaskul o köra ju ,, fast det blev bara 8 mil så det får väl ses som en liten provtur inför kommande åk ,,
blev inget åk varesig upp eller ner för ströbohög utan mest plan mark o grus :tummenupp
det var klent med andra entusiaster ute :va

// Jocke

När man ser en sån kul maskin så kliar det duktigt i köpar fickan.Om jag får se dig ute med den i vinter kommer det bli duktigt svårt att stå emot!

ja håller du ögonen öppna på söndag så kan du ha tur o se mig ute :D
jag ska fixa 3st snöbillar att exportera till stockholm snart så inte förrän jag är tillbaka därifrån så kan ja åka.

sugen o köra ? bara o dubba o åka :tummenupp

När man ser en sån kul maskin så kliar det duktigt i köpar fickan.Om jag får se dig ute med den i vinter kommer det bli duktigt svårt att stå emot!

ja håller du ögonen öppna på söndag så kan du ha tur o se mig ute :D
jag ska fixa 3st snöbillar att exportera till stockholm snart så inte förrän jag är tillbaka därifrån så kan ja åka.

sugen o köra ? bara o dubba o åka :tummenupp

Syster såg dig ute och köra igår, hon undrade vad det var för tok som var ute och körde i snön :D . Hon kände igen hojen på bilden du la upp i tråden.

Äckel snö.. Började med att låsen hade frusit. Till slut kom man in i bil fan. Började röja bort all snö, tog säkert en kvart :mad: . Sen när man skulle starta SAABen så var batteriet slut :mad: . Nåja, ringer en kompis och får igång skiten. Sladdar runt i byn, i säkert 15-20min. Sen springer man in och köper mjölk, tog säkert 2min. Sen skulle man hemåt igen och nog fan klickar det ur startmotorn IGEN. :mad: Fyfan för gamla SAABar! Kyla och snö är det värsta jag vet.

Ja idag såg det ut såhär ute i skogen med tunga Africaner ,, kul som fan ,,

Ha ha jo jag springer ut till garaget och gör det direkt, nej det är båtring/bob efter 4hjuling som gäller i år :tummenupp

Bifogat

• Bild022.jpg
    Bild022.jpg
    159.2 KB · Visningar: 24
  • Bild023.jpg
    Bild023.jpg
    150.7 KB · Visningar: 28
  • Bild025.jpg
    Bild025.jpg
    135.5 KB · Visningar: 27
  • Bild026.jpg
    Bild026.jpg
    150.8 KB · Visningar: 24
Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back