Äntligen så kom den lille!

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Efter 42 veckor o en dags väntan så kom den igår 20/4 kl 13.03. En liten pojk på 50 cm o 3650 gram. Mamma (Carro här på SH) gissade rätt på könet, fast för att skryta lite så gissade jag helt rätt både på längd o vikt.. :yoparty

Både mamma o son mår bra efter omständigheterna o båda få nu ligga inne ett par dagar för att komma i form igen. Det blev ett par dramatiska minuter där hela ens värld höll på o vändas ut o in då hjärtljudet nästan försvann helt. Dom hade precis sagt åt en att ta på sig dom gröna operationskläderna för ett akutsnitt, då hjärtljudet gick ner ännu mer o det helt plötsligt blev urakut. Kvar satt man på rummet med byxorna nere vid benen när carro rullades iväg illa kvickt.

Efter en kvart så kom barnmorskan med den lilla nyfödda, sen fick man sitta där i tre timmar med den lilla i famnen innan vi fick träffa Carro på uppvaket. En härlig känsla att se sitt barn leta sig fram till bröstet o börja äta.

Namnet.. humm, Oscar hade vi väl tänkt från början.. men det känns inte alls rätt just nu.. så vi få se.

/Carro & Henke

Bifogat

• bebis.JPG
    bebis.JPG
    87.6 KB · Visningar: 71
Grattis!!! Det är jäkligt fascinerande när man tänker på att den där lille krabaten har växt inuti någon och utvecklats till ett barn.
Ta hand om den nu för fan. Det är ett stort ansvar som alldeles för många skiter i. :tummenupp

NoicE skrev:
2102749 Grattis!! :)

Hur går det för dig föresten..?
Tackar tackar.. :D

Går väl sådär.. väntar på operation. Efter den så hoppas jag att jag ska slippa kryckorna iaf. Enligt läkaren här i jkpg så blir jag sjukskriven yttligare ett år efter den op. Det ända positiva e ju att både jag o carro kan vara hemma tillsammans med den lilla.. :)

Nu e de dax att åka till BB igen.. :)

Det var mig en liten plutt! Har ni snickrat ihop den lille....... Vi ses väl snart antar jag! Är det inte en lite Sixten........ eller inte!

Många grattis//spenk och Sofie

Last edited:
Gratulerar :tummenupp

Han ser jäkligt hård ut med den kalufsen må jag tillägga :hihi

Grattis!
Håller med dom andra, det ser ut att vara en riktig hårding som gillar en spektakulär entré. Nog ser han ut som en hårdrockare? Han ser ju redan ut att öva upp sin aggro-skrika/sjunga look med micen i vänsterhanden medans han håller i micsladden med högern. Blir nog en tuffing!

Vilken söt liten kille.. GRATTIS GRATTIS!! :) Jag får åka förbi nån dag och kolla på han.

/Adam

GRATTIS!!! :rullandeu :)

Ja nu kommer ni ha fullt upp framöver. men det är det värt. :tummenupp

Hälsa Carro och klappa den lille från oss.

/Miche, Jenny & Oscar

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...