Äntligen så har jag med varit ute

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Så har man till sist varit ute en sväng med hojen :tummenupp
Det blev dock inte särskilt lång tur.. bara från verkstaden och hem, men det var roligt iaf (och väldigt kallt!).

Att ha suttit framför datorn och läst om era åkturer har inte varit lätt :crash
 
Ja vart tog värmen vägen :confused: :confused: :confused: :confused:

Jobbar iofs i helgen så det behöver nödvändigtvis inte vara 20 grader varmt i helgen för min del men för er andra kanske..
 
Men sen börjar det värma på igen.....

Lördag 12 April

+7 graderOmkring halvklart och uppehållsväder.

Söndag 13 April

+8 Upphörande regn följt av lättande molntäcke.

Måndag 14 April

+11 Klart till halvklart och uppehållsväder


....fortsätter det såhär så är det rikgit varmt till påskhelgen :D
:tummenupp

Ps. Har precis fått på ny sula bak så nu ska det köras snart hoppas jag....Ds
 
Bluegreengrey skrev:
Men sen börjar det värma på igen.....

Lördag 12 April

+7 graderOmkring halvklart och uppehållsväder.

Söndag 13 April

+8 Upphörande regn följt av lättande molntäcke.

Måndag 14 April

+11 Klart till halvklart och uppehållsväder


....fortsätter det såhär så är det rikgit varmt till påskhelgen :D
:tummenupp

Ps. Har precis fått på ny sula bak så nu ska det köras snart hoppas jag....Ds

Det där låter ju lite bättre....får hoppas det stämmer också...var har du kollat?
 
jag hade kollat på UNT och Aftonbladet. SMHI som källa....(säger de men ibland undrar jag om det finns fler SMHI :p )

Nu säger de såhär.....

Lördag 12 April

+2 Upphörande snöblandat regn följt av lättande molnighet.

Söndag 13 April

+7 Upphörande regn följt av lättande molntäcke.

Måndag 14 April

+13 Mulet men uppehållsväder.

Tisdagen 14 April

+14 Mulet men uppehållsväder.

Så det ser ut att kunna bli hyfsat till Påsken om det fortsätter att bli varmare o varmare som till Tisdagen, jag håller tummarna iaf!
;)
 
Här passerar en y-front...

Bluegreengrey skrev:
jag hade kollat på UNT och Aftonbladet. SMHI som källa....(säger de men ibland undrar jag om det finns fler SMHI :p )

Nu säger de såhär.....

Lördag 12 April

+2 Upphörande snöblandat regn följt av lättande molnighet.

Söndag 13 April

+7 Upphörande regn följt av lättande molntäcke.

Måndag 14 April

+13 Mulet men uppehållsväder.

Tisdagen 14 April

+14 Mulet men uppehållsväder.

Så det ser ut att kunna bli hyfsat till Påsken om det fortsätter att bli varmare o varmare som till Tisdagen, jag håller tummarna iaf!
;)


Sporthojs egna lilla väderflicka?

//D ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top