Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Madhonda skrev:Äntligen nån kanal som kanske kan axla Bandit Radios gamla roll ...
Rock DET är musik det.... !!!

Chris Husky skrev:Tyckte inte det va så mkt att hänga i granen, det va ju bara komersiellt crap precis som på alla andra radio kanaler![]()
korvgubbe skrev:...eftersom jag lyssnar på musik 6-7 timmar per dag på jobbet har den riktigt bra musiken blivit rätt sönderspelad så då kan lite radio rädda tillvaron för en stund och jämnfört med det flesta kanaler är Rockster bättre..
Får gratulera er istället för ert lilla fynd! Chris Husky skrev:Men jag tycker inte jag har problem att hitta såpas mkt ny bra musik att fylla datorn med så jag slipper bli uttröttad under mina 8-timmars arbetspass (sitter framför en dum-burk & pysslar)
grejen är att hade dom bara vågat spela lite mer ny och annorlunda musik som hade kunnat leda till att man i sin tur hittar ny musik hade jag köpt att t.o.m så mkt som 90% hade varit skit (d.v.s inte faller mig i smaken).
Chris Husky skrev:Håller med till vissdel, det va bättre än många andra kanaler. grejen är att hade dom bara vågat spela lite mer ny och annorlunda musik som hade kunnat leda till att man i sin tur hittar ny musik hade jag köpt att t.o.m så mkt som 90% hade varit skit (d.v.s inte faller mig i smaken).

korvgubbe skrev:Chris Husky skrev:Men jag tycker inte jag har problem att hitta såpas mkt ny bra musik att fylla datorn med så jag slipper bli uttröttad under mina 8-timmars arbetspass (sitter framför en dum-burk & pysslar)
grejen är att hade dom bara vågat spela lite mer ny och annorlunda musik som hade kunnat leda till att man i sin tur hittar ny musik hade jag köpt att t.o.m så mkt som 90% hade varit skit (d.v.s inte faller mig i smaken).
QUOTE]
Håller med dig till fullo om det sista. Är det något jag saknar så är det en bra inspirationskälla som kan tipsa om bra band. Inga i min umgängeskrets lyssnar på något tyngre eller mer svåråtkommligt än metallicas svarta... hade gärna fått inspiritation från radio..
...tvärr kan jag inte ladda ner musik på jobbet pga brandväggar och nitiska nätverksansvariga!
Brukade lyssna på P3 Rock, dom spelade ofta otroligt mycket skit (helt ofattbart att det släpps så mkt dygna hela tiden!), men då & då hörde man en bra låt. Antecknade bandnamnet å köpte sen plattan i förhoppningen om inte det va deras enda bra spår.![]()
Fy fan va surt att inte kunna ladda ner på jobbet, jag hade blivit sinnessjuk
Då kan du klart inte ta emot filer på ngt sätt? Annars hade jag fått ställa upp med en välgärning och skicka över allt du velat ha (+lite till jag tycker du ska lyssna på) på beställning!
![]()
Chris Husky skrev:Brukade lyssna på P3 Rock, dom spelade ofta otroligt mycket skit (helt ofattbart att det släpps så mkt dygna hela tiden!), men då & då hörde man en bra låt.
Fy fan va surt att inte kunna ladda ner på jobbet, jag hade blivit sinnessjuk

Å jag tror nog dom ligger kvar nånstans i källarförrådet, vill du tjacka dom 
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör