Äntligen ny hoj!!!!!

Kan ju meddela att herr Lännström inte vågade köra den när vi kom hem....
Näää de är för mycket grus tyckte han... :gnissla
plus att de va ju coolt att stå och varva den i garaget i stället :D
Så niklas när ska vi :fyllisar igen då??
 
Grattis till nya hojjen..
vad händer/har hänt med den gamla??

Får se till och ta den där efterlängtade fikan snart.
och sporthojspuben i april kan jag köra till :D
 
Hanky skrev:
Kan ju meddela att herr Lännström inte vågade köra den när vi kom hem....
Näää de är för mycket grus tyckte han... :gnissla
plus att de va ju coolt att stå och varva den i garaget i stället :D
Så niklas när ska vi :fyllisar igen då??

Jag anade nästan det. Han är en torrgasande poser. Illa, illa.. :crash
 
Hanky: Aldrig mer... :fyllisar Mått bäver hela dagen... :rolleyes:

Jonne: Låter bra.. 600:an är kanske till salu snart...

PlåtN: ATT jag är.. :banana
 
Iceman1975 skrev:
Hanky: Aldrig mer... :fyllisar Mått bäver hela dagen... :rolleyes:

Jonne: Låter bra.. 600:an är kanske till salu snart...

PlåtN: ATT jag är.. :banana
om du väntar tills jag fått lappen för den och säljer den strypt..

och åker till mig ofta så jag får en jävla abstinens,, så köper jag den =P
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top