Äntligen. Nu kommer flytet åter

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Efter en tur idag på en 20mil så börjar jag känna att flytet i körningen kommer sakta men säkert tillbaka. Äntligen jag som trodde jag glömmt allt från förra året men det tog bara en 6,7,8 tankar att känna sig hemma igen. Synd bara att det inte är jag och Gixxern som får dela dessa stunder ihop, men Bol´dor en duger den me till.

Första steget jag tog som känndes riktigt bra var att byta ut det där mörka posör visiret mot ett klart. Oj oj vilken skillnad, nu ser man ju gruset på vägarna 1mil innan och kan koncentrera sig till fullo på kurvan och cykeln.

Qwerty skrev:
Efter en tur idag på en 20mil så börjar jag känna att flytet i körningen kommer sakta men säkert tillbaka. Äntligen jag som trodde jag glömmt allt från förra året men det tog bara en 6,7,8 tankar att känna sig hemma igen. Synd bara att det inte är jag och Gixxern som får dela dessa stunder ihop, men Bol´dor en duger den me till.

Första steget jag tog som känndes riktigt bra var att byta ut det där mörka posör visiret mot ett klart. Oj oj vilken skillnad, nu ser man ju gruset på vägarna 1mil innan och kan koncentrera sig till fullo på kurvan och cykeln.

Grattis :)
Lät dyrt dedär med tankarna ;)

Är det något vrid i bettan då ?
Är väl upp mot 100HK i en sådan maskin ?

Kan man få en bild eller på något annat sätt få förstå va det är för typ av hoj? :)

burner skrev:
Är det något vrid i bettan då ?
Är väl upp mot 100HK i en sådan maskin ?

Jo då det är bra fjong i maskinen. Vassare kammar mm är monterat. Så nog är man uppe på hiskliga 110hk.
Men passa dej så inte en Boldor ligger bakom och vill köra om i 230 :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8