Äntligen!!! Nu blir jag kanske snart RIKTIG räserförare!!!!

Välkommen i klubben för RIKTIGA racerförare Mozz!:hej

Nästa delmål får väl bli att ingå i klubben för riktigt RIKTIGA racerförare som någon gång tävlat på en fyrcylindrig tvåtakts GP500-räser...:kär

/"BG"

TACK Björn, det känns riktigt fint!!!!:tummenupp Kan gott tänka mig att göra det igen! Och om någon skulle ställa upp med en 500-smälla skulle jag ställa upp DirEcKt! Eller varför inte an TZ750???? Stefan PEJER!!!!! :)Lyssnar du????

Det bästa med 2-t förutom körningen är att man kan kitta såinihelvete. Finns alltid någon obskyr uppgradering med gamla unobotaniumsaker från någons gömmor....

Och till nästa säsong så skall vi kriga på SPA tillsammans. Den som blundar minst in i Pouhon vinner...

Det bästa med 2-t förutom körningen är att man kan kitta såinihelvete. Finns alltid någon obskyr uppgradering med gamla unobotaniumsaker från någons gömmor....

Och till nästa säsong så skall vi kriga på SPA tillsammans. Den som blundar minst in i Pouhon vinner...

GÄRNA!!! Men vad ska jag köra??? En 93a är väl för ny....

GÄRNA!!! Men vad ska jag köra??? En 93a är väl för ny....

Där fanns någon post classic variant där det åktes ganska nya TZ och RS. I reglerna står där 1990 som slutår men jag blev omkörd av en Honda RS 250 med enkelsving och det kom med NX5 1993 om jag minns rätt. Tyvärr bara paradklass för så moderna cyklar dock...

Köp dig en TZ 350, den går betydligt snabbare än sitt chassie men är fortfarande rimlig ekonomiskt att hålla liv i. TZ/RG 500 4-cyl är ju häftiga men påtagligt ogratis.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph