Äntligen!!! Nu blir jag kanske snart RIKTIG räserförare!!!!

Mer bilder o videos? Please?:7peta

Ursäkta en personlig fråga, men...du har ingen fru, va? :)
Klumpigt formulerad fråga. Nu tror jag inte att Mozz tar illa upp, men du lyckas verkligen beskriva frånvaron av en fru som något negativt avvikande alternativt att en fru är en människa som begränsar och gör livet tråkigare.

Klumpigt formulerad fråga. Nu tror jag inte att Mozz tar illa upp, men du lyckas verkligen beskriva frånvaron av en fru som något negativt avvikande alternativt att en fru är en människa som begränsar och gör livet tråkigare.

Humorn tycks död. Mossberg förstår säkert att jag inte försöker vara elak i fråga om fru eller inte fru. Det var ett försök till skämt. Haha.

Skit i det nu, och berätta mer om hur det var att köra TZan!

Ursäkta en personlig fråga, men...du har ingen fru, va? :)

Jag kan bara beklaga dig, Svedberg, men det finns faktiskt två typer av sambos. särbos och fruar.
Axmög :) och Bromsklossar.
Jag och många jag känner har fastnat för typen Axmög.

du kommer att se ett gäng monos först in i korkskruven, tvi-taktarna står still i starten...om ska ska jämföra

Nu är Mossberg en riktig räserförare, 2,312 s efter toppen efter första tidsträningen på nya hojen.:Bugar:Bugar

Var ju tvungen att göra ynglingen glad när jag o A_NN_A var o strosa runt idag, så jag bar stolt på min snyggt babyblåa T-shirt. Fick många avundsjuka och trånande blickar under dagen :brynad

Sen måste jag säga att grabbarna som körde Nordgren hojarna låg i duktigt, riktigt roligt att se dom köra!

Välkommen i klubben för RIKTIGA racerförare Mozz!:hej

Nästa delmål får väl bli att ingå i klubben för riktigt RIKTIGA racerförare som någon gång tävlat på en fyrcylindrig tvåtakts GP500-räser...:kär

/"BG"

Var ju tvungen att göra ynglingen glad när jag o A_NN_A var o strosa runt idag, så jag bar stolt på min snyggt babyblåa T-shirt. Fick många avundsjuka och trånande blickar under dagen :brynad

Du var sååååååå snygg!!!!:tummenupp

Grattis till tredjeplatsen :yoparty
Plus andraplatsen på söndagen ��

TACK!!!! Det var kul! Ledde i ett halvt varv; rökte ledaren på yttern in i esset:), men han hade 20 hk mer och körde lätt om mig på rakan. Förlorade med 0,2 sekunder...:mad:

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti