Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Corsa skrev:

Teo skrev:Underbart att höra hur mycket sympati han får!
Magnus-Sthlm skrev:Ja, själv spöade jag på en gammal tant med rullator nu i helgen eftersom hon tog upp hela trottoaren...Va, vad trodde hon egentligen kärringjäveln, gå och slöa på gatan så där....

DunderDan skrev:Varför kallar du dig för fullgasväxlare, du kör ju jämt på halvfart.![]()
RedBaron skrev:Okej.....
Då har ni inga problem med att jag och polarna piskar upp puckon som stuntar på olämpliga ställen antar jag.

Precis!Magnus-Sthlm skrev:Ja, själv spöade jag på en gammal tant med rullator nu i helgen eftersom hon tog upp hela trottoaren...Va, vad trodde hon egentligen kärringjäveln, gå och slöa på gatan så där....
sandstream skrev:Precis!
Själv kom jag ifatt en sporthoj i somras som puttrade på i 150 km/h på en 70-väg.
Åkte upp jämnsides och sparkade till hojen så han for ned i diket.
Det gick lätt att hålla 200 km/h på den vägen så han förstörde som fan för mig!![]()
Kan bli en skön kontrast till GRs mesiga körningar där han tar en massa skit från folk som inte flyttar sig på vägen till UppsalaMagnus-Sthlm skrev:Vi skulle kunna ta med det som bonusmaterial på vår video...efter wheelieskolan. 10 bra knep för hur man spöar väglusar. Vi kan ju specialinrikta oss på övningskörare också, dessa svenska vägars ultraterrorister...

sandstream skrev:Kan bli en skön kontrast till GRs mesiga körningar där han tar en massa skit från folk som inte flyttar sig på vägen till Uppsala![]()
ethno skrev:Det var väll inte så snällt av han. Men han gjorde bara det som så många andra vill men inte gör av olika skäl.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |