Äntligen Moto Gp

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Nu är det nära!

Flyget till Portugal går imorgon bitti. Taxin kommer strax efter 04, gäsp!
Ska bli riktigt roligt att änligen få se det live.
Kameran väskan är smockfull så räkna med massa bilder.

Ha det gott och ha en trevlig helg framför tv:n :D
 
Åfan, är det i helgen redan? Jag trodde att det var nästa helg.

Lycka till!
 
Nice, jag fixar bullarna och du ställer in tv'n : )
Vi kanske kan se nilz flygandes förbi i rutan någon gång-...
 
11.15-11.30: Uppvärmning.
11.30-12.00: Introduktion.
12.00-13.15: 250cc.
13.15-15.15: MotoGP.
Det står inte i programtablån när 125cc kör. :va

Kommer du vid 12.00 så jag hinner jag vakna.
 
Oj en sådan kul helg det var!

Var nog svårt att hinna se mig i bild då man sprang omkring på läktaren med kameran i högsta hugg. Såg nog ut som rödluvan med min röda luvtröja. Kan lova att det var så jäkla kallt, har nog sällan frysit så mkt!
Då jag stod still så stod jag undera kameran som filmade rakt ner i depåboxarna och ingången till målrakan.

Kommer att lägga upp lite bilder i kväll om jag får hem min väska som blev kvar i Paris.
Har ca 10gb raw bilder att gå igenom. Så nån enstaka bild borde väll vara okej :)
 
Fick du mersmak på att åka igen...
Ser fram emot bilderna...
 
Så där ja.
Orkar inte göra en till post så jag länkar till foto delen: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3528517#post3528517

Mersmak kan du ge dig på. Men då ska jag göra allt vad jag kan får att få tag på ett vip pass. Förra året sålde dom det till Estoril, tror det kosatde ca 5000:- extra. Om det hade funnits nu så hade jag köpt det på en gång :)
 
Ja ett VIP pass skulle inte va helt fel...
Du får höra av dig om du har några till övers....:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top