Äntligen mindre skyltar

Precis satt dit en ny skylt av den gamla modellen. Annars hade den nya, mindre, kanske åkt dit. Den var rätt snygg. Nu går det inte att välja bort EU-märket längre, vilket är bajs.

Ska du åka med fler gånger denna säsongen Pixie ?

Njaaeeää jag vet inte... :gnissla är fortfarande en riktig wimp på kurviga 70-vägar :D

Jag vet att det är meningen att man ska gilla såna vägar men jag tycker mest det är störigt med dolda krön, mötande trafik, bebyggelse och grus och grejer... har blivit bortskämd på bana :tungan

Sprattlade in och beställde en ny skylt till en av hojarna nyss, såg att enduroreggade hojar måste ha tokigt avvikande skylt i fortsättningen, var har folkstormen mot detta skett rum? Bränna runt med en orange skylt känns stigmatiserande mot mig som person, vem ska ta denna striden för mig?

Nästa gång jag blir stoppad för att köra om fordon längst till höger på trefilig väg ( ca: 3-6 ggr per år )ska jag hävda att jag minsann inte lyder under normala vägförordnanden, och tvärtom när jag blir pulled over på Södertörnsspåret mellan Tullinge & Nynäshamn.

Men som avlyssnad villasvensson måste jag säga att det ska bli lite spännade att få sin lilla ( minst i Sv historia ) i brevlådan nästa vecka.:rock

Beställt...
Men vem säljer skylthållare nu då, vill slippa borra ju ? :banana

Kolla med närmaste mc-handlare, det gjorde jag och de sa det är bara komma in och hämta en utan kostnad :tummenupp

Det är ju ingen större kostnad för handlaren men bra reklam att deras skylthållare kör omkring antar jag :)

Precis satt dit en ny skylt av den gamla modellen. Annars hade den nya, mindre, kanske åkt dit. Den var rätt snygg. Nu går det inte att välja bort EU-märket längre, vilket är bajs.

Håller med gällande EU-märket, har också beställt och fått hem skyltar med EU-märket som dessvärre inte går att välja bort som man kunde förut.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman